Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var bättre förr =)Jag köpte en ny Datejust för 8200 kr 1984, det var nog min första finare klocka. Jag kunde få rabatt på Daytona och Milgauss men som alla andra valde jag den populärare Datejusen .
Visst var detDet var bättre förr =)
Stort tack!Snygg bild!! Vad ledde Longinesen vidare till? Ditt nick tyder ju på en viss inriktning..
Aha!! Bra "uppväxlingen"!! Jag har också en 312:a!! Härlig klocka!!Stort tack!
Min andra klocka blev en PAM00312 och sedan en vintage Seamaster
Min story lite snabbt i bilder blev intresserad och de 5 första månaderna hann jag med dessa klockor
Var är bilden tagen?
Det var den bästa beskrivningen jag någonsin hört av klockberoende! Tror du möjligtvis att vi borde starta mötesgrupper likt Anonyma Alkoholister där folk kan berätta om sitt beroende och få hjälp med att bryta det ekonomiskt destruktiva beteendet?Arvegods som drog ner mig i skiten...ärvda Datejusts är ju som bekant en typisk så kallad "gateway drug" och innan man vet ordet av sitter man fast i tyngre grejer som Patek eller Vacheron..,
Det var den bästa beskrivningen jag någonsin hört av klockberoende! Tror du möjligtvis att vi borde starta mötesgrupper likt Anonyma Alkoholister där folk kan berätta om sitt beroende och få hjälp med att bryta det ekonomiskt destruktiva beteendet?
Till viss del är de väl det, men desvärre tror jag endast dessa möten spär på det destruktiva beteendet, varför vi nog behöver styra upp det lite så att inte alla blir klockpundare... (Fast egentligen tycker jag att klockpundare är det bästa man kan vara... )Är inte det vad alla GTG's på sunk-hak i Sthlm är till för?
Riktigt fin! Att inte ha sekundvisare gjorde den väldigt stilig.Köpte denna när jag var mellan 14-15 år.
Den saknade en sekundvisare men jag fick den för en billig peng då jag bara jobbade lite extra på helgerna
För att få komma på AA-mötena får man väl inte vara en aktiv brukare längre väl? Hur ska det gå?Det var den bästa beskrivningen jag någonsin hört av klockberoende! Tror du möjligtvis att vi borde starta mötesgrupper likt Anonyma Alkoholister där folk kan berätta om sitt beroende och få hjälp med att bryta det ekonomiskt destruktiva beteendet?