behålla......klockan eller frugan?Har ingen flickvän. Har en fru. Hon tog den vänstra. Den högra hade jag på mig när vi gifte oss. Och den tänkte jag behålla av bland annat av det skälet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
behålla......klockan eller frugan?Har ingen flickvän. Har en fru. Hon tog den vänstra. Den högra hade jag på mig när vi gifte oss. Och den tänkte jag behålla av bland annat av det skälet.
Tack.Romantiskt Har ni också valt att ha klockor istället för ringar ?
Ja.behålla......klockan eller frugan?
Ser ut som ett konstverk!Ifall du har råd så är denna en juvel IMO
Grattis till inköpet! Passar henne jättebra. Samtidigt är det nog få tjejer som inte passar i datejust Antar att ni matchar varandra med rolex båda två nu? Min sambo har en rolex sub, sugen på att köpa en liknande jag med.Denna bär hon sedan någon vecka tillbaka:
36mm Datejust med rosa tavla.
och ni är fortfarande tillsammans?Regal...
Tack, kul med nyköp Håller med om att den passar bra! Jag har ett par äldre Rolex bland annat gammalt.Grattis till inköpet! Passar henne jättebra. Samtidigt är det nog få tjejer som inte passar i datejust Antar att ni matchar varandra med rolex båda två nu? Min sambo har en rolex sub, sugen på att köpa en liknande jag med.
Jag jobbar på detoch ni är fortfarande tillsammans?
Min fru älskar sin Nomos CC
En DW! Men är man inte intresserad av själva klockan mer än en accessoar så... Vad ska man göra?
Man kan ju skicka den på service och spa hos @jablaMan likviderar bastarden och köper ett riktigt ur till damen
Min kollega köpte en precis idag faktiskt och fick prova den på armen. Supersnygg! Vad tycker hon om att ha en så stor klocka på armen dagligen? Något som stör henne?Min fruga gillar sin speedmaster...
Hej!Min kollega köpte en precis idag faktiskt och fick prova den på armen. Supersnygg! Vad tycker hon om att ha en så stor klocka på armen dagligen? Något som stör henne?