• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad har era flickvänner för klockor?

Min fru älskar sin Nomos CC
708-709-club-campus-3d-front.jpg
Efter lite googlande tror jag att det är en Club Campus 36, stämmer det? Riktigt fin och det kanske kunde vara något att ge bort till en fru som inte ens uppskattar min BB36 ;). Denna tror jag faktist hon skulle kunna gå igång på.

Jag gav bort en fin mekanisk certina med kupat glas som har så dåligt med handledstid att hon borde skämmas, istället får en ur och penn-klocka jobba hela dagarna.

Min sambo letar lite efter en klocka att han när hon tränar, sköter marktjänst osv. Inte för dyr, inte för stor, inte för tung. Men ska vara ok att bära på jobb osv. Vattentät. Storlek inte över 36. Pris max typ 7-8 tusen, gärna mindre. Vad väljer man?
Kanske lite OT? Eller kapar jag tråden? Tar i så fall bort inlägget :)

Min sambo letar lite efter en klocka att han när hon tränar, sköter marktjänst osv. Inte för dyr, inte för stor, inte för tung. Men ska vara ok att bära på jobb osv. Vattentät. Storlek inte över 36. Pris max typ 7-8 tusen, gärna mindre. Vad väljer man?
Kanske lite OT? Eller kapar jag tråden? Tar i så fall bort inlägget :)
Jag föreslår Longines Conquest. Finns i 30 och 34mm. Riktigt snygg och vattentät ner till 300m.

233909_788_pa170023_zpsf8rflugg.jpg

233909_353_pa170026_zps6cusqpct.jpg

Tillbaka
Topp