Efter lite googlande tror jag att det är en Club Campus 36, stämmer det? Riktigt fin och det kanske kunde vara något att ge bort till en fru som inte ens uppskattar min BB36Min fru älskar sin Nomos CC
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Efter lite googlande tror jag att det är en Club Campus 36, stämmer det? Riktigt fin och det kanske kunde vara något att ge bort till en fru som inte ens uppskattar min BB36Min fru älskar sin Nomos CC
![]()
Den är skitsnygg på ren svenska, gillar allt med denDet blev en Yacht Master till slut! Nu blir det en dubbelpost här men tycker att denna förtjänar det. Vad tycker ni?![]()
Så snygg klocka! Tavlan är magisk som skiftar så kraftigt mellan svart och blått beroende på ljusetDet blev en Yacht Master till slut! Nu blir det en dubbelpost här men tycker att denna förtjänar det. Vad tycker ni?![]()
![]()
Håller med. Tavlan är det jag föll för mest med denSå snygg klocka! Tavlan är magisk som skiftar så kraftigt mellan svart och blått beroende på ljuset![]()
Fin, men hade hellre sett en mindre modell. Men det är ju inte jag som skall bära uret... Mycket lycka!Det blev en Yacht Master till slut! Nu blir det en dubbelpost här men tycker att denna förtjänar det. Vad tycker ni?![]()
![]()
Underbar klocka men själv tycker jag platinatavlan är lite snyggare, dock är jag partisk.Det blev en Yacht Master till slut! Nu blir det en dubbelpost här men tycker att denna förtjänar det. Vad tycker ni?![]()
![]()
Det blev en Yacht Master till slut! Nu blir det en dubbelpost här men tycker att denna förtjänar det. Vad tycker ni?![]()
![]()
Tjejen sportar en DateJust 31mm, perfekt storlek, inte för stor mm ändå inte traditionell ’lady’ storlek...![]()
Snygg! Bra köp.Det blev en Yacht Master till slut! Nu blir det en dubbelpost här men tycker att denna förtjänar det. Vad tycker ni?![]()
![]()
Håller verkligen med dig. Den sitter väldigt slimmat och bekvämt. Blev positivt överraskadTycker den är riktigt snygg. Testat den själv och blev imponerad av hur skönt den satt på handleden. För den kan se lite ”bulkig” ut.
Mycket nöje med klockan!![]()
Men så snyggt! Ska försöka övertyga min sambo att köpa yacht mastern med platinatavla. Lite fint att matcha tycker jagMin bättre hälft har en stål DJ och denna. Hon använder nästan bara två ton numera.
Blev själv lite sugen på något som matchar men prövar endast denna.
![]()
Ja det blir jäkligt snyggt!Men så snyggt! Ska försöka övertyga min sambo att köpa yacht mastern med platinatavla. Lite fint att matcha tycker jag![]()
Högsta betyg! Enormt snygg klocka!Det blev en Yacht Master till slut! Nu blir det en dubbelpost här men tycker att denna förtjänar det. Vad tycker ni?![]()
![]()
Riktigt snygg! Bra val!Det blev en Yacht Master till slut! Nu blir det en dubbelpost här men tycker att denna förtjänar det. Vad tycker ni?![]()
![]()
Jag föreslår Longines Conquest. Finns i 30 och 34mm. Riktigt snygg och vattentät ner till 300m.Min sambo letar lite efter en klocka att han när hon tränar, sköter marktjänst osv. Inte för dyr, inte för stor, inte för tung. Men ska vara ok att bära på jobb osv. Vattentät. Storlek inte över 36. Pris max typ 7-8 tusen, gärna mindre. Vad väljer man?
Kanske lite OT? Eller kapar jag tråden? Tar i så fall bort inlägget![]()
Bra förslag. Skaffade en likadan till sambon, hon använder den konstant. Dock har hon quartz, hon grejar inte automat. Riktigt snygg också, blir lite sugen på något liknande själv.Jag föreslår Longines Conquest. Finns i 30 och 34mm. Riktigt snygg och vattentät ner till 300m.
![]()
![]()
Tack!Jag föreslår Longines Conquest. Finns i 30 och 34mm. Riktigt snygg och vattentät ner till 300m.
![]()
![]()