Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hallå! Bild, tackCartier's panther. Mjau
Hon är på resa nere i Europa. Suger på wristshots, men kan be henne skicka, för vad det är värt...Hallå! Bild, tack
Hårig fru/flickvän ;-)Fiskar lite
är det bara med/utan datum som skiljer DJ från OP?Två DJ och en OP som hon roterar på. Tycker jag fått in henne på hobbyn ganska bra.
Min fru har en Presage men hon har också en Victorinox Maverick 34mm.Trevlig tråd detta! Jag köpte en seiko presage till sambon här om året som hon är väldigt nöjd med. Hon är dock rätt sportig i stilen till vardags och funderar då på att köpa någon dykare eller GMT till henne. Någon som har bra förslag på sådana? Hennes nuvarande klocka är 34mm och den storleken passar bra. Har en budget på cirka 10k
Certina DS Action på 34,5mm och ett par riktigt fina färger.Trevlig tråd detta! Jag köpte en seiko presage till sambon här om året som hon är väldigt nöjd med. Hon är dock rätt sportig i stilen till vardags och funderar då på att köpa någon dykare eller GMT till henne. Någon som har bra förslag på sådana? Hennes nuvarande klocka är 34mm och den storleken passar bra. Har en budget på cirka 10k
OP har borstade partier på boetten och kommer bara på helborstad oysterlänk med slät ring. DJ är blingigare och har fler valmöjligheter.I
är det bara med/utan datum som skiljer DJ från OP?
Den var ju grymt sjysst faktiskt! Den vita skulle passa helbra. Tack så mycket!Certina DS Action på 34,5mm och ett par riktigt fina färger.
Tack, har de alltså helt lika boettform förutom poleringen? (givet att DJ har slät ring och samma länkarmband)OP har borstade partier på boetten och kommer bara på helborstad oysterlänk med slät ring. DJ är blingigare och har fler valmöjligheter.
Kan tänka mig att det snackas om eventuella övriga skillnader här:Tack, har de alltså helt lika boettform förutom poleringen? (givet att DJ har slät ring och samma länkarmband)
Då skiljer endast polering och datum?
Min fru har dessa två, båda har jag köpt som ersättare till nån modeklocka hon alltid kört med innan.
Prx 35mm guld med automatiskt urverk och Junghans Max Bill med manuellt urverk. Junghans har meshbandet på.
Tack!Kan tänka mig att det snackas om eventuella övriga skillnader här:
OP finns också i 34 mm, med annat verk, vilket inte DJ gör.
Har inte heller varit så taggad på Bvlgari men denna blev jag lite förtjust iMed senaste tillskottet har flickvännen fått en fin samling bestående av en Cartier Must i stål från 2023, en vintage Certina DS-dykare på länk köpt NOS från 60-talet och en Ebel Wave Mini i TT med isad tavla från 1988. Försöker fortfarande pitcha in Bvlgari till henne men har inte lyckats ännu.
Gillar den! Fint viklås också. Förstår att inte alla uppskattar Bvlgari men jobbar ändå mot en bb26sgd.Har inte heller varit så taggad på Bvlgari men denna blev jag lite förtjust i
Nätt och fin på 22mm
Bulgari Bvlgari Bvlgari säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 7 030 SEK
Bulgari Annons: 7 030 SEK Bulgari Bvlgari Bvlgari, Referensnummer BZ22S-12P; Stål; Kvarts; Skick Bra; Lokalisering: Japan, Utsunomiyachrono24.app