Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu glömde du bild på din framtida flickväns framtida klocka!Min tjej, som jag inte har än, kör Omega 396.1062 från ish 90. Jag bara har det på känn.
Är det 22 eller 25mm modellen?Efter att ha sökt lite inspiration i denna tråden landade till sist på denna, än så länge är sambon nöjd!
Min fru har en Oris Culture 42mm. Tycker jag är snyggt.Tjena tjena!
Jag är kvinna och ny här på forumet. Jag har ett stort intresse för klockor, men jag tycker att utbudet för damklockor hos lyxmärkena är ganska uselt rent utsagt. Därför känner jag att jag skulle behöva lite bra idéer på klockor från er klockentusiaster. Vad har era flickvänner för klockor? Vad tycker ni är snyggt på en damhandled?
25 mm, upplevde den rätt liten så skulle nog inte gå för mindre!Är det 22 eller 25mm modellen?
Frugan är ute efter nytt och har kikat på exakt likadan som hon vill beställa.
Explorer 1 i 36 mm är tidlös och tål typ allt!Frun har ju en 29mm yacht-master men hon tycker den är lite liten. Försökt henne att gilla en sub men är alldeles för stor för hennes handled. Tror det blir att sälja yacht:en och köpa en 36mm. Nån som har nåt tips förutom en datejust?
Jag tror min tjej skulle uppskatta denna men jag undrar om den finns i hel guldEfter att ha sökt lite inspiration i denna tråden landade till sist på denna, än så länge är sambon nöjd!
Bild tack!26 mm Tudor Princess, med sista årsmodellen med tritium-tavla. Köptes för ett bra pris och klockan var i stort sett oanvänd.
Du den övertar jag gärna!Frun har ju en 29mm yacht-master men hon tycker den är lite liten. Försökt få henne att gilla en sub men är alldeles för stor för hennes handled. Tror det blir att sälja yacht:en och köpa en 36mm. Nån som har nåt tips förutom en datejust?
Vill också se bild på detta26 mm Tudor Princess, med sista årsmodellen med tritium-tavla. Köptes för ett bra pris och klockan var i stort sett oanvänd.
Jag tycker att det ser helt naturligt utFrun har ju en 29mm yacht-master men hon tycker den är lite liten. Försökt få henne att gilla en sub men är alldeles för stor för hennes handled. Tror det blir att sälja yacht:en och köpa en 36mm. Nån som har nåt tips förutom en datejust?
Jo det gör väl det, kanske är till största del att hon är sugen på något nytt.Jag tycker att det ser helt naturligt ut
Snyggt i vilket falls om helst!
Kanske kommer ut på köp/sälj inom kortDu den övertar jag gärna!
Vill också se bild på detta
Försökte vinna hem modellen utan diamanter till min fru men blev lite väl dyrt tyckte jag
Min fru är totalt ointresserad av klockor men använder denna dagligen sedan 2010 då hon fick den i gåva av mig.
Är suben för stor för hennes handled, men hon gillar modellen kanske Tudor Black Bay 37mm kan vara ett alternativ?Frun har ju en 29mm yacht-master men hon tycker den är lite liten. Försökt få henne att gilla en sub men är alldeles för stor för hennes handled. Tror det blir att sälja yacht:en och köpa en 36mm. Nån som har nåt tips förutom en datejust?
Pröva att köpa en klocka som INTE är så lika den hon redan har. Tudorn har inget att sätta emot en så fin klassisk RolleDamen min har en Datejust 26 som hon fick i studentpresent för 7 år sedan. Tyckte hon skulle ha ett komplement och köpte henne en Tudor. Då jag har en rätt kräsen bättre hälft så valde jag en modell som är rätt lik den hon redan ägde. Hon har dock nämnt i efterhand att hon ej vill ha fler klockor, men mer möbler/inredning. Förstår inte alls vad hon menar med det