• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har era flickvänner för klockor?

Eboz

Omega
Senaste
IMG_3822.jpeg
 

ante_77

Panerai
2-Faktor
Har mer eller mindre ”beställt” en DJ 31:a till hon som bestämmer där hemma.
Har däremot inte lagt någon handpenning än, så om den egentligen är beställd har jag ingen aning om.
 

Axje

Breitling
2-Faktor
Trevlig tråd detta! Jag köpte en seiko presage till sambon här om året som hon är väldigt nöjd med. Hon är dock rätt sportig i stilen till vardags och funderar då på att köpa någon dykare eller GMT till henne. Någon som har bra förslag på sådana? Hennes nuvarande klocka är 34mm och den storleken passar bra. Har en budget på cirka 10k :)
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Trevlig tråd detta! Jag köpte en seiko presage till sambon här om året som hon är väldigt nöjd med. Hon är dock rätt sportig i stilen till vardags och funderar då på att köpa någon dykare eller GMT till henne. Någon som har bra förslag på sådana? Hennes nuvarande klocka är 34mm och den storleken passar bra. Har en budget på cirka 10k :)
Min fru har en Presage men hon har också en Victorinox Maverick 34mm.
 

martaSM30

Audemars
2-Faktor
Trevlig tråd detta! Jag köpte en seiko presage till sambon här om året som hon är väldigt nöjd med. Hon är dock rätt sportig i stilen till vardags och funderar då på att köpa någon dykare eller GMT till henne. Någon som har bra förslag på sådana? Hennes nuvarande klocka är 34mm och den storleken passar bra. Har en budget på cirka 10k :)
Certina DS Action på 34,5mm och ett par riktigt fina färger.
 

sportbilsentusiasten

Panerai
2-Faktor

marconimotet

Vacheron
2-Faktor
Med senaste tillskottet har flickvännen fått en fin samling bestående av en Cartier Must i stål från 2023, en vintage Certina DS-dykare på länk köpt NOS från 60-talet och en Ebel Wave Mini i TT med isad tavla från 1988. Försöker fortfarande pitcha in Bvlgari till henne men har inte lyckats ännu.
 

martaSM30

Audemars
2-Faktor
Med senaste tillskottet har flickvännen fått en fin samling bestående av en Cartier Must i stål från 2023, en vintage Certina DS-dykare på länk köpt NOS från 60-talet och en Ebel Wave Mini i TT med isad tavla från 1988. Försöker fortfarande pitcha in Bvlgari till henne men har inte lyckats ännu.
Har inte heller varit så taggad på Bvlgari men denna blev jag lite förtjust i
IMG_8203.jpeg

Nätt och fin på 22mm

 

marconimotet

Vacheron
2-Faktor
Har inte heller varit så taggad på Bvlgari men denna blev jag lite förtjust i
IMG_8203.jpeg

Nätt och fin på 22mm

Gillar den! Fint viklås också. Förstår att inte alla uppskattar Bvlgari men jobbar ändå mot en bb26sgd.
 
Topp