Maxim
Basic
Nybyggnad / tillbyggnad villor ,även lite kontor o så...- allt som dyker upp !
Har en bekant som är nyutexad arkitekt. Ska tydligen vara närmast omöjligt att hitta en fast anställning i södra Sverige. Stämmer det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ahh hade man haft ögonen med sig så ser jag att du finns i borås
Tror att jobben finns , det blir väl ofta projektanställning som blir ett fast jobb..Har en bekant som är nyutexad arkitekt. Ska tydligen vara närmast omöjligt att hitta en fast anställning i södra Sverige. Stämmer det?
Nu är du googlad!spännande projekt på bloggen. Gillade radhusen Limhamn!
Här görs det bara enstaka villor, en för närvarande annars mycket om och tillbyggnad av kontor och skolor. En del nyproduktion av före bostadshus har det blivit den sista tiden med![]()
Inte IKKAB eller? Eller EKB?
Hade planer på att ge mig in i elbranschen tidigare men inte blivit något av det..
Såg för övrigt att jag inte skrivit i denna tråden..
Jobbar på ett stort företag med att sköta returlogistik, allt från processutveckling till att plocka fram avtal och supporta våra kunder och leverantörer globalt. Väldigt dynamiskt och intressant jobb.
Sliter på som lapplisa och böter alla as i sthlm som inte kan respektera parkeringsreglerna, sjukt givande och jag är framgångsrik som fan på det. Tror jag satte tredje flest böteslappar i hela landet i fjol.
Vart studerar du? Har funderar på att börja med det eller webbutveckling som jag har lite mer intresse för.Studerar Systemutveckling.
Jobbar även som mjukvaruutvecklare (främst C# och .NET) inom Aerospace-industrin.![]()
Hur ser jobbmarknaden ut? lätt att få jobb?Systemutvecklare i dryga tre år med fokus på e-handel. Har förutom lite B2B varit och rotat i källkoden för Kjell, Bygghemma, Byggmax, Slöjd-Detaljer, Garage-24, Design Online samt lite annat smått och gott.
Hur ser jobbmarknaden ut? lätt att få jobb?
Grett det låter ju lovande! Har du/dom du jobbar med hållit på med programmering sen dom typ var små ? Har själv bara gjort lite enklare hemsidor tidigare, så har inte så mycket kunskap i bagaget. Vart pluggade du?Du fullständigt simmar i jobberbjudande, så även som nyutexad. Marknaden ser löjligt bra ut just nu, speciellt för civ.ing. Har gjort det ett tag nu, får se hur länge det håller i sig, men tror det blir ett bra tag framöver. Kompetensen behövs i alla brancher och det utbildas allt för få. Det är bara att tuta och köra! Vi har anställt flera från KY utbildningar, men där gäller det att ligga i topp och få rekommendationer från lärarna.
För övrigt så recenserade jag spel i ca 10 år fram tills i höst då jag bestämde mig för att sluta.
Var jobbar du? Är ju ute en del efter jobbet så kan kanske.komma förbi och snacka klockor nån dag. Svara i pm om du vill.
Grett det låter ju lovande! Har du/dom du jobbar med hållit på med programmering sen dom typ var små ? Har själv bara gjort lite enklare hemsidor tidigare, så har inte så mycket kunskap i bagaget. Vart pluggade du?
Studerar på Högskolan Väst i TrollhättanVart studerar du? Har funderar på att börja med det eller webbutveckling som jag har lite mer intresse för.
Biodlare!
![]()
Alk & drogterapeut.
Hehe, precis..Motverkar en sorts beroende på arbetstid och underhåller ett annat på fritiden alltså!
![]()