Förstår fortfarande inte om detta är sant eller ej, helt sjukt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad handlar den om?Förstår fortfarande inte om detta är sant eller ej, helt sjukt
![]()
Vad handlar den om?
Är det en konspirationsteori? Det låter osannolikt. Jag får kolla upp det.Exakt det titeln säger.
Mer utförligt, den sanna historien om Amerikanska arméns experiment med paranormala krafter som vapen. Där man bl.a. försökte stoppa hjärtat på just getter.
Den är uppbyggd på intervjuer med verkliga personer som på olika sätt varit inblandade i projektet. Vissa delar är dock så obskyra att jag undrar om det inte är några intervjuobjekt kanske inte mår helt hundra i huvudet.Är det en konspirationsteori? Det låter osannolikt. Jag får kolla upp det.
Jag ska titta men är det hittepå stänger jag av.Finns en film också
Man undrar ju vem som är finansiär. Det låter suspekt. Hur kan man tro på det?Den är uppbyggd på intervjuer med verkliga personer som på olika sätt varit inblandade i projektet. Vissa delar är dock så obskyra att jag undrar om det inte är några intervjuobjekt kanske inte mår helt hundra i huvudet.
Du kanske har direkta ingångar till amerikanska militärens spec ops som gör att du vet mer än oss dödliga. Jag är som sagt själv skeptisk men om du inte ens vet vad boken handlar om så kanske du ska läsa den innan du avfärdar denMan undrar ju vem som är finansiär. Det låter suspekt. Hur kan man tro på det?
Jag avfärdar den inte. Det är bara det att det är så fullt av lögner och konspirationsteorier just nu så man bör förhålla sig skeptisk tills motsatsen är bevisad. Jag ställer mig frågan vem som vinner på att den kommer ut och i vilket syfte, men det är jag det. Det har figurerat flera rykten kring världens största krigsmakt genom åren.Du kanske har direkta ingångar till amerikanska militärens spec ops som gör att du vet mer än oss dödliga. Jag är som sagt själv skeptisk men om du inte ens vet vad boken handlar om så kanske du ska läsa den innan du avfärdar den
Jag avfärdar den inte. Det är bara det att det är så fullt av lögner och konspirationsteorier just nu så man bör förhålla sig skeptisk tills motsatsen är bevisad. Jag ställer mig frågan vem som vinner på att den kommer ut och i vilket syfte, men det är jag det. Det har figurerat flera rykten kring världens största krigsmakt genom åren.
Jo, det har man hört talas om. Läste någon bok för ett tag sedan om något liknande. Jag tror jag får backa.Det är dock fullt belagt att detta existerat. Börja läsa om ”Stargate Project” från sent 70-tal. Finansiering har definitivt funnits.
Stargate Project (U.S. Army unit) - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
Var dom som låg bakom 100%, trodde de själva på det eller tillskansade sig en massa charlataner pengar? Kanske.
Men det här är inte de enda projekten som pågått kring att utnyttja påstådda paranormala förmågor som vapen. Sovjet var om något ändå mer ”framstående”. Himmler letade efter Tors hammare och förbundsarken.
Say no more.
Okay, vilka slutsatser drar du om framtiden nu när du är framme i nuet igen? Vi har lärt oss att agera klokare?Apropå konspirationsteorier:
Den här läste jag precis klart.
En vetenskaplig genomgång av trolldom och häxeri genom historien.
Okay, vilka slutsatser drar du om framtiden nu när du är framme i nuet igen? Vi har lärt oss att agera klokare?
Läser om skivbolag från Köping
![]()
Är helt 100-insatt i dagsläget men tror det. Charta 77 släpper iaf fortfarande på Birdnest.Är det fotfarande punkrock på bolaget?
Är helt 100-insatt i dagsläget men tror det. Charta 77 släpper iaf fortfarande på Birdnest.
Är det fotfarande punkrock på bolaget?
Fortfarande punk. Är väl fortfarande Per Granberg i Charta som driver det tror jag. Lite oklart hur mycket som är bolag och vad som är distribution dock när man kikar i shoppen då bla Björnarna finns där som jag är rätt säker på att de ligger på 2 class kids. Men i punksammanhang känns det som att det är lite skitsamma - på ett bra sätt.Är helt 100-insatt i dagsläget men tror det. Charta 77 släpper iaf fortfarande på Birdnest.