Vad är en "riktig" HD? En aptung bagger med gummiram och inga bromsar?
Vad det gäller bromsar så är de bättre på big twin. Finns med två skivor, fler kolvar till ok samt ABS. Vad det gäller ram så är inte sportster något som sticker ut direkt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är en "riktig" HD? En aptung bagger med gummiram och inga bromsar?
Fan, det här hjälper inte 30-årskrisandet. Blanketterna för lämp är beställda.
Är man riktigt jäkla dum om man blir sugen på en Triumph Street Triple som förstahoj? HELT grön, verkligen helt.
Nåja, först ska lämper fixas och se om man över huvud taget kan få igång en motorcykel
Jag förstår men ställer mig lite undrande kring uttrycket " riktigt HD"Vad det gäller bromsar så är de bättre på big twin. Finns med två skivor, fler kolvar till ok samt ABS. Vad det gäller ram så är inte sportster något som sticker ut direkt..
Och glöm inte loctite utan det skulle inte många HD rulla mer en ett par meter[emoji6].Vad är en "riktig" HD? En aptung bagger med gummiram och inga bromsar?
Jag förstår men ställer mig lite undrande kring uttrycket " riktigt HD"
Alla hojar som kommer från HD-fabriken är väl HD? Den street Bob jag hade tillverkades med en gaffel från japanska Showa. Gör det den hojen till en icke-HD?
Nä jag vill inte dryga mig, jag fattar vad du menar. Tycker bara det är trist för de människor som köpt sina älskade hojar för dyra pengar och sedan blir lite nedgjorda med kommentarer som "tjejhoj" "ingen riktig HD" osv...
Är man riktigt jäkla dum om man blir sugen på en Triumph Street Triple som förstahoj? HELT grön, verkligen helt.
Har haft ett antal duccar genom åren.. här är dd som jag har för tillfället:
1198S för bana, streetfighter 1098S för gata och en gammal 999:a som är kvar v sentimentala skäl
En Bimota med Ducatimotor kan ju aldrig vara fel! Vad var det för årsmodell och motor i den?
Om det är lite äldre varianter, så låter det som att det kan uppstå en närmast oändlig mängd fel....... Men visst är de rasande snygga.
Själv har jag betat av en Yamaha RD 350, Vespa 200, Yamaha SRX, en HD, och en Honda Africa Twin.
Nåja, först ska lämper fixas och se om man över huvud taget kan få igång en motorcykel
Före er som inte har mckort kan ju alltid harva er runt på en sånär
Hah! Trike, de förtjänar ingen hälsning.
Hur var det nu då? En "R" idag är inte som det var förr? Eller är det Öhlinare och sånt godis på din? Fin hoj för övrigt!Funkar absolut som första hoj...jag har iofs haft ett antal hojar innan men den är smidig och lättkörd som få. Min -09:a "R" är till salu för övrigt
Ser ju ut som en hoj, dvs, två hjul.
Hur var det nu då? En "R" idag är inte som det var förr? Eller är det Öhlinare och sånt godis på din? Fin hoj för övrigt!
Motorn håller och det finns ju hur mycket reservdelar som helst till ducatimotorerna. Värre var det med resten av hojen som t ex fotpinnar och dylikt.
Fantastiska hojar!Har haft ett antal duccar genom åren.. här är dd som jag har för tillfället:
1198S för bana, streetfighter 1098S för gata och en gammal 999:a som är kvar v sentimentala skäl
Sen såklart Yamaha Cygnus 125 som nog är den som används mest...
En utmärkt första hoj som du dessutom kan ha kvar när du blir lite vassare på att köra.
Den är lika lätt att börja lära sig att köra på och lite senare lika lätt att lära sig busa med
Förutsatt att du inte är mycket över 180cm över havet för då kommer den kännas liten.
Men då är set bara att välja speed triple istället