Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I alla fall tre cm över, och stadiga 100 pannor
Alternativet, ett dyrt sådant som går ut över klockbudgeten, är ju BMW R nine t, sicken cool hoj!
Aha, då är det ju en riktig R!Nää, håller med om att det gått inflation i tillägget
Vad gäller Street triple så innebär R jämfört med standardmodellen lite bättre bromsar, fullt ställbar fjädring fram och bak samt lite brantare gaffelgeometri (samma som Daytonan).
Kör Triumph Thruxton:
Glöm inte kolla thruxtontråden om ni kör Bonnie/scrambler/Thruxton.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?185151-Triumph-Thruxton-tr%E5den/page274
Jag finns överallt.Jaha! Är det DEN Yonsson alltså!
Känner jag igen från sporthoj.
/Mattias aka Moorflax
Ska sova med ena ögat öppet i natt ;-)Jag finns överallt.
Har haft ett antal duccar genom åren.. här är dd som jag har för tillfället:
1198S för bana, streetfighter 1098S för gata och en gammal 999:a som är kvar v sentimentala skäl
Sen såklart Yamaha Cygnus 125 som nog är den som används mest...
Jag kör Triumph Tiger. Nyligen inköpt efter att ha fått goda råd av Spencer66. Lagom stor, lagom snabb och pålitlig (hittills iaf). Tidigare har jag haft Silverpil och en Matchless 500.
Ducati har börjat gå ifrån torrkopplingar och på några modeller har de t o m vajerstyrda kopplingar istället för hydrauliska. I gengäld får man slipperclutch, traction control, ABS och annat godis. Jag skulle kunna tänka mig nya Monster 821 eller nya Hyperstrada. Och serviceintervallet är väl längre nu, både för normal service och för den stora med ventiler.
Fast fasiken var gött det är när man höra på mullrandet och skramlandet att det är en ducce på väg! Och servicekostnaderna har den positiva bieffekten att man inte blir lika fäst vid pengar Min polare som ägt Honda brukade klaga över sina höga servicekostnader men jag ifrågasatte hur det kunde vara så jävla billigt, jag hade lagt ut de pengarna utan att blinka!
Många hörliga hojar.
Var på god väg att bli med gammal Honda CB750 i hyfsat skick före sommaren. Snubben ångrade sig och jag köpte trummaskiner och synthar för stålarna.
Blir nog en Yamaha XT/SR500 till nästa säsong. Bus-hoj till småvägarna.
BMW:n är grym!Har tidigare ägt dessa enligt ordning, börjar med den första
R6
GSXR1000
R1
S1000rr
Har tidigare ägt dessa enligt ordning, börjar med den första
R6
GSXR1000
R1
S1000rr
R6, nja....Fantasktiska hojjar.
Vilken gillade du bäst?
Jag funderar själv på en 1000rr
Kör Harley 1200 Nightster.
Blir typ kär i dig..fniss
Dejt...?
Bara om du hämtar mig
Ensitsig...tyvärr.