Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men det kostar ju pengar - som kan läggas på klockor iställetMin fru vill att jag går i terapi...det har gått överstyr...tycker hon![]()
Överskatta inte AT-lönen...I början var hon skeptisk men när jag köpte min första riktiga klocka så tyckte hon att den var vacker, nu vill hon ha en själv i examenspresent nästa år! vi är båda läkarstudenter och eftersom hon tar examen ett år innan mig så hoppas jag att jag cashar in något snyggtdå hon kommer jobba ett år som läkare
![]()
Har du skaffat en lupp? Coolt, det kanske man borde ha... humma humma....Hon kallar mig för "Mr Lupp", muttrar om "sitta med Dina klockor" och smiter iväg till soffan...
Men jag har fått på henne en Seiko nu som hon gillar, och flera gånger har hon kommit hem med klocktidningar till mig, så det går åt rätt håll...![]()
He he, låter ju romantiskt!Min tjej tycker det är sjukt att jag köper dyra klockor, nu har jag iofs bara 2 st men ändå, det är runt 100 loppor, då jag är rätt ung..
Om vi är ute och handlar någonting och hon börjar titta på något så brukar jag ibland fråga "har du inte redan sådana där? / behöver du verkligen sådana där?", då brakar helvetet loss.
"Hur fan kan du säga så! Sälj din klocka istället"
Upprepas ca 1 ggr i veckan.. :/
Konsekvens i sina val ska inte underskattas- Kolla, jag har en ny klocka.
- Men... Den ser ju ut som den förra, och den dessförinnan och den dessförinnan?
Överskatta inte AT-lönen...![]()
Min sambo säger väl som alla andras, "har du inte nog med klockor nu" och "mmm den är fin, vad kostar den då, ska vi inte ha en ny soffa, vad sägs om en weekend i NY"??
Men sen så soffasurfar jag ALDRIG och det gör hon på diverse bloggar osv osv, så jag förstår irritationen hos era tjejer och vill själv ha ipadförbud här hemma....hur lätt är det att förklara The Avengers för någon sim missar minut 15 till 42 pga Sofi Fahrmans träningsblogg?
Nåja, antar att hon är rätt så tolerant, har nämligen många andra intressen som också tar upp mycket tid.
Min sambo säger väl som alla andras, "har du inte nog med klockor nu" och "mmm den är fin, vad kostar den då, ska vi inte ha en ny soffa, vad sägs om en weekend i NY"??
Men sen så soffasurfar jag ALDRIG och det gör hon på diverse bloggar osv osv, så jag förstår irritationen hos era tjejer och vill själv ha ipadförbud här hemma....hur lätt är det att förklara The Avengers för någon sim missar minut 15 till 42 pga Sofi Fahrmans träningsblogg?
Nåja, antar att hon är rätt så tolerant, har nämligen många andra intressen som också tar upp mycket tid.
Tror det kan vara rätt svårt att få tjejen att gilla avengers, med eller utan Fahrmans blogg..
Min tjej tycker det är sjukt att jag köper dyra klockor, nu har jag iofs bara 2 st men ändå, det är runt 100 loppor, då jag är rätt ung..
Om vi är ute och handlar någonting och hon börjar titta på något så brukar jag ibland fråga "har du inte redan sådana där? / behöver du verkligen sådana där?", då brakar helvetet loss.
"Hur fan kan du säga så! Sälj din klocka istället"
Upprepas ca 1 ggr i veckan.. :/
Hon tror inte att du har magproblem om du sitter såååå länge på muggen och trycker?Då får man ta en extra lång skitning och skanna av mailen och forumflödet. På toa når hon mig inte![]()
Kan ju i och för sig se ganska trevligt ut när gör sina övningar. Du kan ju alltid pausa filmen...- Ohh kolla Sofies nya övning.
- Nej kommer inte kolla hennes nya övning, Hulken slåss mot utomjordingar.
Sorry för OT
Hon tror inte att du har magproblem om du sitter såååå länge på muggen och trycker?![]()
Ah men grattis - vilken tur!Det fina är att jag har magproblem irl![]()
Den enda gång jag hör henne stöna är när jag nämner ordet klocka och det är tyvärr inte av upphetsning![]()