• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad väger din Klocka och Du just nu? - tråden (BCF)

WBergdahl

Panerai
Fixar bild när jag har batteri i vågen, men gissar på att jag ligger runt 73, vilket inte är så tokigt...
Mitt mål blir att lägga mig runt 70, bli av med fett och fixa lite muskler, främst i benen för att förbättra cyklingen :)
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Tack! Motivationen är inte lika stark men tänkte nå 85 till sommaren. Avvaktar nu, blir skidor v8, sedan tar jag tag i det igen tänkte jag. De första kilona är ju de lättaste.
51:30 är nya PR.
Har iofs inte sprungit milen när jag var yngre. Kan ju skylla på det.
Det är en helt ok tid, själv är jag ingen långlöpare, tränar/spelar sporter där det blir mer intervaller.
Bara kör, själv hade jag tänkt ta fram den nya löparskorna när det blir varmare.
Blir 2 ggr i veckan med jogging, sen innebandy och padel!
 

Riccie

Cartier
2-Faktor
IMAG0754.jpg
okej skall gå lite mot strömmen, jag skall UPP till 75 kg!
1459581152350-521243248.jpg
Går sådär efter en rejäl frukost håller vikten! Annars ligger jag under! Dags för en crosstraing, sedan en golf runda
 

Göteborgare

Cartier
Jag la till 10:- per klocka och satte in det på Klocksnacks 10:-/ klocka. Ser att det saknas 157K för att komma upp till målet. Måste ju finna fler givmilda själar här på KS???
 

Bilagor

  • 0001.jpg
    0001.jpg
    61.8 KB · Visningar: 38

Nedro

Panerai
2-Faktor
Är på tjänsteresa och kan såldes inte utföra en korrekt invägning. Kör förlängt till Julafton. (Efter det vill man ju svulla)
Start vikt 116kg, nuvarande kring 107-108kg således ned typ 9kg. Kunde varit bättre men ökningen av träning och dylikt har bromsat viktnedgången. (Kontroll av mått säkerställer dock en viss omfördelning mellan fett och muskler)
 

Nedro

Panerai
2-Faktor
Bra jobbat !
Vilket angreppssätt har du ?
Vilken morrot, vitguld Daytona ??
Tackar!
Medt angrepp på lagom portioner mat, skippa läsk helt och godis. Minimera alkohol till typ arbetsmiddagar, eller när man är bortbjuden.
Gick kvickare i början men när man startat upp med träningen igen så gick aptiten upp ;P
Nja tyvärr ingen direkt morot mer än ett knä som är sabbat så är väl bra för det att väga lite mindre. Samt mer hotet om att bröllop stundar inom ett år, då vill man ju vara i form.
 

X-san

Omega
Vägde 108kg sist jag vägde mig i fredags. Gått ner 8hg ska gå ner 10kg för min längd är det mer hälsosam vikt. :angel:
 
Topp