• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Val av Rolex.

mattiasp

Omega
2-Faktor
Om man läser KS i några månader ändrar man uppfattning om saker och ting. Jag hittade KS när jag letade information om en viss modell, men insåg snart att det egentligen inte var klockan för mig just då. Mitt råd är att hålla i stålarna och läs på i några månader. Om du sedan fortfarande vill ha din TT -köp den, och köp den begagnad så att någon annan får ta det första prisraset på klockan. Och bär den inte på krogen på fyllan. Det är ingen bra idé.
Ni får ursäkta att jag citerar mig själv. Jakob har nog redan fått alla råd han behöver. Jag står fast vid mitt råd, men Jakob gör givetvis som han vill.
 

JakobG

Omega
För er information har jag nu satt upp mig på väntelistan för 116710LN samt 116710BLNR. Skippade tanken på guldet när jag prövade den mer i verkligheten då det blev för flashigt.
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
För er information har jag nu satt upp mig på väntelistan för 116710LN samt 116710BLNR. Skippade tanken på guldet när jag prövade den mer i verkligheten då det blev för flashigt.

Hade jag varit dig hade jag köpt en begagnad LN som är snudd på ny. Alltid någon krona att spara och så slipper du att vänta. BLNR hade jag dock valt att köpa av AD med tanke på begagnatpriserna.
 
Topp