Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ville omformulera min fråga.Varför startar du en ny tråd om detta?
Motivering?Köp 116710LN, tvåton är sällan kul.
Motivering?Kanske lite väl många trådar om samma sakRöstar dock på 116613
Motivering?
Köp 116710LN, tvåton är sällan kul.
Vad är skillnaden???Ville omformulera min fråga.
Jag föredrar två ton framför helguld, helguld sub känns för flashigt, vill man ha helguld så ska man köpa rolex dd som är mer smakrik tycker jag.TT känns lite som att man inte har råd med helguld.
116710 LN är en bra allround vardagsklocka. Lite roligare än 116610 och inte lika fyrkantig.
![]()
Vadå? Alla vet ju vad Rolex är!? Alla här kan alla Rolex-referenser det är ju typ ett måste för att va medlem. Finns ingen som tillverkar lika bra klockor som Rolex Råleks är bäst<3Lite halvt OT men personligen tycker jag det är tråkigt när man bara refererar till klockor med referenser och inte orkar skriva ut vad det är för modeller eller bifoga bilder.
Hur smakar den?Jag föredrar två ton framför helguld, helguld sub känns för flashigt, vill man ha helguld så ska man köpa rolex dd som är mer smakrik tycker jag.
Smakar som aurumHur smakar den?
Man köper, tröttnar man så säljer man och köper annat.Men så som du velar skulle jag avstått och köpa dyrt. Köp en oris eller någotGillar 116710LN, men är rädd att den skall bli alldeles för tråkig. Hur skall man tänka?
För köper jag en 116710LN så tänke jag köpa den ny.Man köper tröttnar man så säljer man och köper annars. Men så som du velar skulle jag avstått och köpa dyrt. Köp en oris eller något
Kan du inte bara stänga tråden?Folk har ansträngt sig med att ge dig svar i din första tråd så jag tycker gott att avslutet kan hamna i samma, slår därför ihop trådarna.