• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Val av Rolex.

Emilarw

Breitling
Kör på din magkänsla! Blir det fel så är det bara sälja och köpa nytt. Det som är så skönt med klockor, andrahandsvärdet.
 

JakobG

Omega
Står mellan ett val mellan 116710LN och 116613LB. Vad säger panelen? Känns som att gmt kan bli lite tråkig medans suben kan bli för flashig. Hur skall man tänka?
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Är det din ”första” eller din ”enda” klocka hade jag inte valt någon av dem. Som komplement, absolut.

TT är bling
Gmt med polerade mittlänkar...sådär...

Hade gått på en vanlig sub, 116610.
8FACB1EE-BF60-44E8-B81A-FA21317CD713.jpeg


Undrar bara du startar ytterligare en tråd i samma ämne...

https://klocksnack.se/threads/val-av-rolex.91195/
 

Dandav

Omega
2-Faktor
Mellan dessa tycker jag 116710LN, drar inte lika mycket uppmärksamhet och ifall du tröttnar kan du sälja den utan större förlust.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Säger det igen, köp det du gillar och skit i va andra tycker! Men om vi ska var en smula förnuftiga så är nog stål mer lättsålt än vad guld är och det oavsett vilken referens du köper!

Litet tips från COACHEN, om du nu vill veta vad vi andra tycker så skulle du lagt in en omröstning i trådstarten, då hade du fått svart på vitt jao, men det är ju fortfarande du själv som ska bära klockan...
 
Lite halvt OT men personligen tycker jag det är tråkigt när man bara refererar till klockor med referenser och inte orkar skriva ut vad det är för modeller eller bifoga bilder.
 

Pojken från Götet

Rolex
2-Faktor
Lite halvt OT men personligen tycker jag det är tråkigt när man bara refererar till klockor med referenser och inte orkar skriva ut vad det är för modeller eller bifoga bilder.
Vadå? Alla vet ju vad Rolex är!? Alla här kan alla Rolex-referenser det är ju typ ett måste för att va medlem. Finns ingen som tillverkar lika bra klockor som Rolex Råleks är bäst<3
 
Topp