Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar ni ha den under,över eller på "handledsknölen"?
Plus poäng till den som vet vad bilden föreställer:
![]()
Exakt över mot armenÄr ”över" upp mot armen? Något oklart
Jag bär hur som helst mina klockor i sådana fall över knölen. På är uteslutet då den inte skulle vara still, och under är lika uteslutet då klockan i sådan fall skulle hamna uppepå handen.
Hahaha wtf, visste inte att det var så -.-Om du menar att du inte ser den fetstilad i den stora listan av ämnen, beror på att du läst alla inlägg. När det har postats ett nytt så kommer du se din rubrik fetad. Om det nu var det du menade![]()
Ja exakt, som jag har nämt ovanFramför knölen mot handen är under knölen? Om så är det iallafall där jag har klockan och tight ska den sitta! Finns inget värre än att behöva strula med manschetten för att kolla på dinkan![]()
Ojj, missade den trodde över var på men det fanns fler alternativ, haha kanske inte är den lämpligaste tiden för att läsa dettaJa exakt, som jag har nämt ovan![]()
Alla S företag som Sjöö Sandströöm och Seiko har löst det, med kronan klockan fyra eller två! Men annars kör jag mestadels mindre dinkor där avståndet mellan hand och knöl är perfekt för att dinkan inte ska påverka handens rörelser.Ni som bär den mot handen, ni känner inte att kronan orsakar ett blåmärke på ovansidan av handen?
Alla S företag som Sjöö Sandströöm och Seiko har löst det, med kronan klockan fyra eller två! Men annars kör jag mestadels mindre dinkor där avståndet mellan hand och knöl är perfekt för att dinkan inte ska påverka handens rörelser.
Och SeikoOch Sinn
![]()
Sitter klockan på eller ovanför knölen så är det inga problem, bara när den halkar nedanförAlla S företag som Sjöö Sandströöm och Seiko har löst det, med kronan klockan fyra eller två! Men annars kör jag mestadels mindre dinkor där avståndet mellan hand och knöl är perfekt för att dinkan inte ska påverka handens rörelser.
Och Seiko![]()
Ehh lite blåmärke gör inget, klockan måste synas!Ni som bär den mot handen, ni känner inte att kronan orsakar ett blåmärke på ovansidan av handen?
Haha fan tyckte jag glömde något! Men fan dessa företag på S kan sina sakerOch Sinn
![]()
Jo, nu vet jag men jag fuskade och bildgooglade.Ingen som vet vad bilden föreställer?![]()
Och SqualeAlla S företag som Sjöö Sandströöm och Seiko har löst det, med kronan klockan fyra eller två! Men annars kör jag mestadels mindre dinkor där avståndet mellan hand och knöl är perfekt för att dinkan inte ska påverka handens rörelser.