NopeKula för smörjolja till urverk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
NopeKula för smörjolja till urverk?
Får man gissa två gånger? Tror iallafall att det är en klockafortfarande ingen som lyckats klura ut bilden
Om man tar "hänsyn" till och utgår från den här videon och vad mannen säger så bär jag klockan PÅ knölen när det gäller länk. Mina länkar sitter ungefär lika rörligt som den klockan han flyttar fram och tillbaka.Alltså har man den över knölen så är det som "när man har byxorna upp till naveln"
Bra klipp:
Fast är inte problemet här att han utgår från sig själv? (Vanligt inskränkt beteende gällande mycket, tyvärr). Har visserligen bara snabbspolat igenom videon. Men det finns väl lika många variationer på var knölen sitter och ser ut som antalet människor på jorden. Dessutom ska man ta hänsyn till att vi har olika uppfattning hur tajt klockan ska sitta. Därför går det väl knappast att uttala "vad som är rätt"?Alltså har man den över knölen så är det som "när man har byxorna upp till naveln"
Bra klipp:
Tyckte han nämnde de du skriver i slutet faktiskt. Rätt meningslös video i övrigt. Man gör som man vill. Förutom att ha klockan inåt på handleden, det är fel!Fast är inte problemet här att han utgår från sig själv? (Vanligt inskränkt beteende gällande mycket, tyvärr). Har visserligen bara snabbspolat igenom videon. Men det finns väl lika många variationer på var knölen sitter och ser ut som antalet människor på jorden. Dessutom ska man ta hänsyn till att vi har olika uppfattning hur tajt klockan ska sitta. Därför går det väl knappast att uttala "vad som är rätt"?
Helt riktigt efter att faktiskt ha lyssnat! Det verkar som att det är @ll JKD ll (sjukt svårtaggad för övrigt) som använde videon som (felaktigt) stöd för sina egna uppfattningar!Tyckte han nämnde de du skriver i slutet faktiskt. Rätt meningslös video i övrigt. Man gör som man vill. Förutom att ha klockan inåt på handleden, det är fel!
Kom igen, spänningen är outhärdlig. Vad är det för sak?
Världens äldsta klocka in existence av peter heinlenKom igen, spänningen är outhärdlig. Vad är det för sak?
Ja, videon var ganska subjektivHelt riktigt efter att faktiskt ha lyssnat! Det verkar som att det är @ll JKD ll (sjukt svårtaggad för övrigt) som använde videon som (felaktigt) stöd för sina egna uppfattningar!
Nästan 20 inlägg på en timma, bra fart i postandet. Anar en annonsMin bär jag ”över”, tycker det är självklart.
20 inlägg alla ontopic.. tycker inte att det är så farligt..Nästan 20 inlägg på en timma, bra fart i postandet. Anar en annons
I know, därför jag inte använt anmäl-knappen som jag normalt sätt gör i det tysta20 inlägg alla ontopic.. tycker inte att det är så farligt..![]()
Lite roligt att han bumpar trådar från 201820 inlägg alla ontopic.. tycker inte att det är så farligt..![]()
Så där ser det ut hos mig medHar den så nära handen att jag har fått ett ärr efter kronan.![]()
Jepp, samma här. Gillar inte så tight att länken verkligen klibbar fast.Jag personligen får en lätt klaustrofobisk känsla av att ha en för tight länk som inte kan röra sig om jag ruskar på handleden.