C
China
Guest
Vem orkar bry sig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vem orkar bry sig...
Vi som är intresserade av klockor och tycker om att diskutera dem!![]()
Säg så här, klockan designades på 90 talet. Vem vill ha en 90 tals Breitling eller Tag Heuer? Vem tycker att en standardbil från 90 talet är cool? Vem vill klä sig i 90 tals kläder?
Klockan hamnar mellan två tidsepoker. För gammal för att kännas fräsch och för ny för att kännas vintage cool.
Nog tycker jag en 90-tals safir-sub är snyggare än denna![]()
ja ja ja. Nu ska vi inte märka ord, den är 40 år äldre men fortfarande snyggare - bättre så?Ja, det är inte en 90-tals design utan en 50-tals design..
Klockan är lite som den där tjejen alla varit med. Kul och fint en helg eller att leka med en sommar. Men ingen man delar ett liv med.
Säg så här, klockan designades på 90 talet. Vem vill ha en 90 tals Breitling eller Tag Heuer? Vem tycker att en standardbil från 90 talet är cool? Vem vill klä sig i 90 tals kläder?
Klockan hamnar mellan två tidsepoker. För gammal för att kännas fräsch och för ny för att kännas vintage cool.
Oj så trendkänslig man kan vara då! Tycker Du likadant om G-Funk, Seinfeld och neongröna Stüssy-kläder också då kanske??![]()
Själva dinkan är nice, däremot är länken inte så fin, men den är så jävulskt skön så det är nice!
Såå vanlig lär INTE (den automatiska) SMPn vara i ett valfritt radhusområde..??
Nu tror jag att du får flytta närmare civilisationenDet känns som att Ni är liiite insnöade i Ert klockintresse och överskattar Svenssons klocksamlingar...
Såå vanlig lär INTE (den automatiska) SMPn vara i ett valfritt radhusområde..??
Eller är det bara jag som knappt känner nån med dyrare klockor än Ur&Penn??