C
Crowolf
Guest
Den är liksom inget för mig. Varken ful eller snygg.........boring.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, jag ger mig!!Stod på en konfa på jobbet häromdan och noterade att 5 av 7 hade SMP på armen..... 3st 2231.80 en 2254.50 och en 2234.50 (min)![]()
Köpte en smp igår...igen(!). Den är min 6:e smp sedan 2006.
![]()
Sen är ju folk hopplöst konstiga på sånt här också. Hade en diskussion som till slut blev ganska hätsk där en kollega påstod att breitling är mycket bättre och exklusivare än t.ex. Rolex. För han hade minsann sett en bratte i guld som kostade 127 000!
Hoppas du kontrade med Daytonan för 1,9 mille som gick häromdagen! Helt klart bevis för att Rolex gör bättre och exklusivare klockor än PP, AP och VC![]()
Oj då... Här uppe i Hälsingland är det nog fortfarande just denna Omega modell ( och andra liknande Seamaster modeller) tillsammans med Breitlingkronografer och vanliga Datejust-Rolex det som vanligt folk utan större klockintresse mest drömmer om när de pratar klockor, så kanske hatad bland en mindre klick inbitna samlare men knappast hos allmänheten i Norrland i allafall
Ja, sett till antalet negativa kommentarer är den det. Tätt följd av Theorema.Fast, alltså, är den såååå hatad?
Ja, sett till antalet negativa kommentarer är den det. Tätt följd av Theorema.![]()
Med senaste Bond-filmen i åtanke- fattat du hur före din tid du var!?
Med senaste Bond-filmen i åtanke- fattat du hur före din tid du var!?
Jag ser minst tre subbar på varje Omega (alla modeller) i retail södra delarna av GBG. Tvivlar starkt på att något större intresse eller efterforskning ligger bakom huvuddelen av besluten.Antar att denna tråd endast handlar om den klassiska SMPn, alltså de innan den senaste som presenterades. Nyfiken på vad den inneburit för imagen och om synen på SMP som instegsklocka som alla har börjar ändras. Rätt dyr är den ju inte minst...
Och by the way - visst ser man väl minst lika många subar? Där kan man snacka en klocka som man köper utan att ha en aning om något...
Craig har setts bära en ny Omega på Milanese.Utveckla gärna för någon som ej är så uppdaterad?
Craig har setts bära en ny Omega på Milanese.
![]()
Nu förstår jag inte...?!Är den??