Lås tråden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+1!!Lås tråden?
Det är väl bara jag som är på surhumör ikväll..Ärligt, menar ni att den här tråden skall låsas?
Ungefär så där känner jag också nu.Nej. Mer ett uttryck över hur tröttsamma dessa ständiga Seikotrådar är. Min alldeles egna åsikt.
Rolex gör ju inte 1000 kronors klockor precis, jag tycker märket tappar charmen lite när det finns så stor prisintervall som det gör inom seiko. Grand seiko är säkert en super bra klocka och har samma kvalitet som rolex klockorna, men jag tycker det blir för stor spridning när man har klockor från 200kr till 200000
Jag, Yonsson, Molle, Smulan, krockodile, Vevaren, _jonte... Finns nog meraFör att svara på frågan så är det väl bara mellan tre och fem Seiko-fans på hela Klocksnack?! De är relativt aktiva dock...![]()
Det var inte meningen att göra folk sura, jag bara undrade jag ber så ,ycke tom ursäkt om någon blev sur! Förlåt
För många är inte märket det viktiga utan klockan märket sitter på.
Jag köpte min GS just för att den är anonym, men skulle välja den över de Rolex jag ägt vilken dag som helst.
Många svenskar äter på McDonalds ibland.Jag, Yonsson, Molle, Smulan, krockodile, Vevaren, _jonte... Finns nog mera![]()
Det var inte meningen att göra folk sura, jag bara undrade jag ber så ,ycke tom ursäkt om någon blev sur! Förlåt
Många gillar Stockholm och försvarar sitt val av Akalla med att Östermalm ligger i samma stad minsann.
Hvem har sammenlignet en Seiko til 1000,- med en klokke til 10000,- ? Jeg er fan av Seiko, men er selv uenig med en slik sammenligning. Sammenlign den med en annen klokke til samme pris... apples and oranges og så videre..Men väldigt många pratar upp dom billiga modellerna som om det skulle motsvara 10000 kronors klockor av andra modeller!
Det var en Seiko Divers Mens 5 SNZF21J1! Ska köpa en certina action diver istället! Säkert många här som menar att det också är skit!
Att folk hyllar dom beror på att det är creddigt att göra så....
Det var en Seiko Divers Mens 5 SNZF21J1! Ska köpa en certina action diver istället! Säkert många här som menar att det också är skit!
Grand seiko är säkert en super bra klocka och har samma kvalitet som rolex klockorna,
För det kan väl aldrig förhålla sig så att tråden skapats i ett rent provokativt syfte?