OT Moffan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har erfarat kiosker som gör.Tror ni Thaikioskarn säljer koks?
Och hubbe, klassik dörrvaktsdinka.Vilka är de fem vanligaste dörrvaktsattributen? Skulle kunna tänka mig att en AP är ett av dem...
Och hubbe, klassik dörrvaktsdinka.
Har nog inte sett en Breitling på någon dörrvakt...Men vaddå? Är Bratten förlegad för dörrvakter?
Men vaddå? Är Bratten förlegad för dörrvakter?
Tänkte inte ens på dem... I mina kretsar är det mest de som bråkar med vakten samt delägar klubben, folk i restaurang och bilbranschen med mera. Blev en stor krets helt plötsligt hahaHar nog inte sett en Breitling på någon dörrvakt...
Skulle detta kunna vara förklaringen till deras famösa leverne...Jag har erfarat kiosker som gör.
Och hubbe, klassik dörrvaktsdinka.
@grubyHar nog inte sett en Breitling på någon dörrvakt...
Alltså. Det här måste ju vara KS mest fördomsfulla och white trashiga tråd. Ett gäng medelmåttiga posörer som ser ner på folk som de tror är sämre än dem själva. Jag får riktigt osköna wannabe-vibbar. Eller som det gamla talesättet går: genom sig själv känner man andra.
Stor humor!Såg Thaikioskarn bära vitguldssub idag.
Inte ens i närheten.Årets tråd?
Sant, den 36e paketöppningstråden av en 111610LV är en betydligt hetare kandidat till denna prestigefulla titel.Inte ens i närheten.
116610LV*Sant, den 36e paketöppningstråden av en 111640LV är en betydligt hetare kandidat till denna prestigefulla titel.
Tack, då håller jag tummarna för att jag vinnerSant, den 36e paketöppningstråden av en 111610LV är en betydligt hetare kandidat till denna prestigefulla titel.
Varför har vissa kiosker svamp i Tom Kai Gai?
Jag menar champinjoner. Vissa har det. Hatar champinjoner.För att det ska vara ostronskivling i?
Kanske en budgetvariant på ostronskivlingen. Jag har också sett det ett antal gånger faktiskt, rätt så avtändande.Jag menar champinjoner. Vissa har det. Hatar champinjoner.
Soon, My friend. Soon.Trodde den tråden hade låsts för längesedan...
Sluta jiddra börja trollaSoon, My friend. Soon.