WTF, så den såsen hjälper dig? Kebab utan pommes är ju som öl utan snus och jordnötter.Nej, nu är det hårdträning och tunga fyspass. Då får man skippa pommes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
WTF, så den såsen hjälper dig? Kebab utan pommes är ju som öl utan snus och jordnötter.Nej, nu är det hårdträning och tunga fyspass. Då får man skippa pommes.
WTF, så den såsen hjälper dig? Kebab utan pommes är ju som öl utan snus och jordnötter.
Tacka vet jag Birkastans Pizzeria!
Kan du ge oss stadsdel i alla fall?? Hoppas på Vasastan.Inte alls min mening att jaga inlägg då titel på ks är tämligen irrelevant för mitt välbefinnande. Skulle dock vilja be alla här inne att hålla ögonen öppna nästa gång ni köper en thai-anrättning innanför tull, ta en extra titt på innehavarens handled, träffar ni den nudelwookande livsjutaren och conosieruen, ställ frågan och värva snubben till denna site så vi kan få höra hans story first hand.
Det handlar icke om Vasastan, mer specifk än så vill jag ogärna vara mtp på grabbens välbefinnande. Vi fryser tråden tills någon lycklig medlem gör samma observation.Kan du ge oss stadsdel i alla fall?? Hoppas på Vasastan.
Det handlar icke om Vasastan, mer specifk än så vill jag ogärna vara mtp på grabbens välbefinnande. Vi fryser tråden tills någon lycklig medlem gör samma observation.
Hur var det med klockan? Modellnr.....Pizzerian heter Två Krögare och pizzan hette nog oxfilé special..(?)
Adress: Attackvägen, Järfälla
Tel: 08-7957478
Maf får bjuda på tårta....Själv har jag 13 kvar till 1000 inlägg. Vad fan händer då? Får man tårta? Kebab? Ny titel?
Har du thaikiosk får du en AP RO, allt enl. rubrik och TSSjälv har jag 13 kvar till 1000 inlägg. Vad fan händer då? Får man tårta? Kebab? Ny titel?
Jag är ingen AP expert men rosé & vitt gummi, fyra småsnurror o månfas i toppen får mig att tro att det kan röra sig om en grande complication! Man är i fel bransch...Hur var det med klockan? Modellnr.....
Ingen klocka är tacky om du bär den för att du själv tycker om den och designen. Bär du den för att imponera eller för att det är en sån "man ska ha i den här kretsen" så är det tacky.
OTSjukt ovärd tråd..
Ändå spenderar jag en fredagkväll med att läsa den.
Hittade ett vettigt inlägg, cred till Apan!
Avgå TS
IDrog en kebabpizza i Vårdgårda en gång för mågen år sedan, var bland de finaste jag ätit...
I Skaraborg är pizzorna i världsklass speciellt skara o Falköping !!
Problemet är bara att befolkningen inte är det....I Skaraborg är pizzorna i världsklass speciellt skara o Falköping !!
Har du thaikiosk får du en AP RO, allt enl. rubrik och TS
Då är han väldigt unik.
Har ni beskådat spektaklet ännu eller har ni kanske upplevt nått liknande?
Detta låter helt klart som något som håller dig vaken om nätterna. Fantastisk beskrivning måste jag påpeka "rosé & vitt gummi, fyra småsnurror o månfas i toppen". Om det nu skulle vara en AP ROO Grande Complication som han bär kan man ju fråga sig hur det står till med äktheten, då den ligger på ca 7,5 miljoner i listpris.
Största frågan just nu är väl hur han lyckades få till att slicka på klockan om han aldrig pratat klockor ned grabben..?Äktheten är ju verifierad av TS medelst slicktest, om jag har förstått det hela rätt...
Eddies i Tidaholm ska det vara. Efter incidenten med fårslakt i källaren har de ryckt upp sig och levererar nu pizzor av yppersta klass!I Skaraborg är pizzorna i världsklass speciellt skara o Falköping !!
Detta låter helt klart som något som håller dig vaken om nätterna. Fantastisk beskrivning måste jag påpeka "rosé & vitt gummi, fyra småsnurror o månfas i toppen". Om det nu skulle vara en AP ROO Grande Complication som han bär kan man ju fråga sig hur det står till med äktheten, då den ligger på ca 7,5 miljoner i listpris.
Hur skulle fesker'n valt att beskriva smycket på hanshandled?
Taget, blir ett stopp på min nästa genomresa där.Eddies i Tidaholm ska det vara. Efter incidenten med fårslakt i källaren har de ryckt upp sig och levererar nu pizzor av yppersta klass!
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=97&artikel=3147175 färska råvaror är väl bra?Taget, blir ett stopp på min nästa genomresa där.
Är det samma ägare som har Eddies nu som hade gamla Venezia? Och... vad sportar ägaren för klocka? Måste vara minst 5 snurror för att bräcka AP:n i antal komplikationer.http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=97&artikel=3147175 färska råvaror är väl bra?
En av ägarna till Venezia tog på sig slakten, den andre drev vidare. Tror inte det är någon klocka där, men får jag gissa skulle jag säga Seiko.Är det samma ägare som har Eddies nu som hade gamla Venezia? Och... vad sportar ägaren för klocka? Måste vara minst 5 snurror för att bräcka AP:n i antal komplikationer.