• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Varför har grabben i Thaikiosken en AP Royal Oak?

Moffan

Panerai
2-Faktor
Inte alls min mening att jaga inlägg då titel på ks är tämligen irrelevant för mitt välbefinnande. Skulle dock vilja be alla här inne att hålla ögonen öppna nästa gång ni köper en thai-anrättning innanför tull, ta en extra titt på innehavarens handled, träffar ni den nudelwookande livsjutaren och conosieruen, ställ frågan och värva snubben till denna site så vi kan få höra hans story first hand.
Kan du ge oss stadsdel i alla fall?? Hoppas på Vasastan.
 

Landshark

Cartier
Det handlar icke om Vasastan, mer specifk än så vill jag ogärna vara mtp på grabbens välbefinnande. Vi fryser tråden tills någon lycklig medlem gör samma observation.

Icke!

"Inte hänga ut någon"... "säkerhetsrisk"... [pffff....]

Nonsens!
Grabben är säkerligen redan medlem här. Annars blir han det när han får reda på existensen av KS.
Håller dig personligen ansvarig @Lapo Elkann ...
Antingen adress eller intervju! Capish!
 

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Sjukt ovärd tråd..
Ändå spenderar jag en fredagkväll med att läsa den.

Hittade ett vettigt inlägg, cred till Apan!

Ingen klocka är tacky om du bär den för att du själv tycker om den och designen. Bär du den för att imponera eller för att det är en sån "man ska ha i den här kretsen" så är det tacky.

Avgå TS
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Har ni beskådat spektaklet ännu eller har ni kanske upplevt nått liknande?

Detta låter helt klart som något som håller dig vaken om nätterna. Fantastisk beskrivning måste jag påpeka "rosé & vitt gummi, fyra småsnurror o månfas i toppen". :) Om det nu skulle vara en AP ROO Grande Complication som han bär kan man ju fråga sig hur det står till med äktheten, då den ligger på ca 7,5 miljoner i listpris. :woot:

http://www.audemarspiguet.com/en/wa...hore/grande-complication/26571RO.OO.A010CA.01

Audemars_Piguet_Grande_Complication_Royal_Oak_Offshore_26571RO_OO_A010CA_01_RG.jpg
 
  • Like
Reactions: P-A

Landshark

Cartier
Detta låter helt klart som något som håller dig vaken om nätterna. Fantastisk beskrivning måste jag påpeka "rosé & vitt gummi, fyra småsnurror o månfas i toppen". :) Om det nu skulle vara en AP ROO Grande Complication som han bär kan man ju fråga sig hur det står till med äktheten, då den ligger på ca 7,5 miljoner i listpris. :woot:

Äktheten är ju verifierad av TS medelst slicktest, om jag har förstått det hela rätt... :wtf:
 

meo_swe

Audemars
Äktheten är ju verifierad av TS medelst slicktest, om jag har förstått det hela rätt... :wtf:
Största frågan just nu är väl hur han lyckades få till att slicka på klockan om han aldrig pratat klockor ned grabben..?
JAG skulle i alla fall känna mig illa till mods om någon gick fram och slickade på min klocka...
 

Lapo Elkann

Cartier
2-Faktor
Detta låter helt klart som något som håller dig vaken om nätterna. Fantastisk beskrivning måste jag påpeka "rosé & vitt gummi, fyra småsnurror o månfas i toppen". :) Om det nu skulle vara en AP ROO Grande Complication som han bär kan man ju fråga sig hur det står till med äktheten, då den ligger på ca 7,5 miljoner i listpris. :woot:
Hur skulle fesker'n valt att beskriva smycket på hanshandled?
 

Ponlarsson

Panerai
Är det samma ägare som har Eddies nu som hade gamla Venezia? Och... vad sportar ägaren för klocka? Måste vara minst 5 snurror för att bräcka AP:n i antal komplikationer.
En av ägarna till Venezia tog på sig slakten, den andre drev vidare. Tror inte det är någon klocka där, men får jag gissa skulle jag säga Seiko.
 
Topp