• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Varför har grabben i Thaikiosken en AP Royal Oak?

En av ägarna till Venezia tog på sig slakten, den andre drev vidare. Tror inte det är någon klocka där, men får jag gissa skulle jag säga Seiko.
Jag kollar upp det när jag får chansen att gästa Eddies.
Hysteriskt roligt också att det var just polischefens fru som krängt fåren till ägaren, vad trodde hon? Att ägaren vid sidan om att driva en pizzeria också hade tid/lust/intresse att valla får? Nej nej.. hon visste någonstans att dom där fåren skulle landa som strimlad topping på någons pizza.

Jag kollar upp det när jag får chansen att gästa Eddies.
Hysteriskt roligt också att det var just polischefens fru som krängt fåren till ägaren, vad trodde hon? Att ägaren vid sidan om att driva en pizzeria också hade tid/lust/intresse att valla får? Nej nej.. hon visste någonstans att dom där fåren skulle landa som strimlad topping på någons pizza.
Det är helt fantastiskt. En händelse som präglat alla 90-talister i Tidaholms uppväxt.

Tyckte att det va en skön beskrivning, speciellt med "småsnurror" men jag hittade ju förmodligen rätt modell? :) Jag hade nog skrivit 3 st subdials och månfas kl 12.
Jodå fesker'n du hittade rätt modell. Funderar på att besöka thaikioskarn i afton för att få mig en glimt på denna juvel. Kan han vara ensam i Sverige om att besitta ett sådant ur måntro? Någon som vet hur många som sålts?

Att vända på frågeställningen är direkt olämpligt då merparten av de anställda i thaikioskbranschen förmodligen har svårigheter att uppbringa de ekonomiska tillgångar som krävs för en sådan investering.

Han har nu givit sig tillkänna! Citerar presentationen nedan!

;)

Tja, Jag är en vanlig Thai-kiosk-kille på 23 jordsnurr. När jag inte langar snabbmat, njuter jag till fullo av min 7,5 mkr dinka!
Har lurkat här på KS ett litet tag. I synnerhet gillar jag inläggen från @Landshark. Jag är också OWG!
På senare tid har jag upplevt hur delar av min kundkrets, ofta försedda med enklare Rolex eller PP, till synes medvetet spillt sötsur sås på mig för att därefter oförväget slicka på min armled! Därefter har de sprungit i väg, likt skolflickor fnittrandes "klocksnack, klocksnack...!" Vad är det som händer!?
;)

Kanske för att det är den enda tråd under "Lifestyle" som faktiskt handlar om "Lifestyle"...
Kiosk-kille med 7,5 mkr rova. "De e najs"! :)

(Till skillnad från e-cigg, malmö-ff, dojor, bortfraktning av jord mm, mm...) ;)

Senast ändrad:
Godkväll,

Och jag funderar på om det finns någon här som kan hjälpa mig att reda ut varför den här jävla tråden fortfarande lever?!

Tråden har muterat från en rätt udda frågeställning till flams. Men jag tror flams behövs ibland, ty i flams finner man guldkorn såsom det slaktade fåret i Tidaholmsbaserade pizzeria Venezias källare.

På vilket vis är trådens frågeställning udda?
Jag menar helt sonika att jag inte förstår varför man skall ifrågasätta varför en kille i en thaikiosk har en AP eller ej. Alltså missförstå mig rätt tråden är rolig och frågeställningen vid första anblick får mig att spela ut förutfattade meningar en masse. Men frågan är väl till syvende och sist en icke-fråga?
Om du inte tycker som jag så kör vi vidare på tråden med diverse stickspår och utsvävningar tills någon desfacto hittar och frågar killen om hans klocka.

Var ner till handlarn o köpte mig det senaste nummret av hänt-extra inför helgen. Till min stora förvåning såg jag thaikioskarn' possera stolt på sidan 3.. Tyvärr stod det ingen information om herrn, kanske är det någon här som kan identifiera honom.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    45.6 KB · Visningar: 165
Tillbaka
Topp