jakob.dala skrev:Ok, kom igen nu.
Vilka vill dra det här projektet framåt?
Jag tror på det!
: )
Jag vet att pappikjolo vill!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
jakob.dala skrev:Ok, kom igen nu.
Jag tror på det!
Spencer66 skrev:jakob.dala skrev:Ok, kom igen nu.
Jag tror på det!
Jag vet att pappikjolo vill!
jakob.dala skrev:Har surfat Kemmner byggen en stund nu och tycker det ser lovande ut.
Här faller nog min röst.
Nån som har haft kontakt med personen ifråga gällande liknande byggen?
Erkahund på ebay? Eller?
Kanske skulle vi göra en Kemmnerpassaround med ett par olika? För att få lite känsla för det hela.
jakob.dala skrev:Enkel flygare?
Spencer66 skrev:jakob.dala skrev:Enkel flygare?
Max 40-42 och KS skall vara RÖTT!
Spencer66 skrev:Spencer66 skrev:jakob.dala skrev:Enkel flygare?
Jag tycker iof att flygare är trista..
RicVin skrev:Spencer66 skrev:jakob.dala skrev:Enkel flygare?
Förresten.. Varför rött? Inte för att jag har ngt emot färgen, undrar bara?
jakob.dala skrev:Spencer66 skrev:jakob.dala skrev:Enkel flygare?
NiklasArvid skrev:DrDre's i 40mm hade vatt perfekt...
Ricrob skrev:Ngt i den här stilen tycker jag skulle vara grymt, fast med mindre "hommagedrag"..
Nu vet jag iofs inte om det här handlar om ett one-off bygge, eller ngt som går att köpa..?
Ricrob skrev:Ngt i den här stilen tycker jag skulle vara grymt, fast med mindre "hommagedrag"..
Nu vet jag iofs inte om det här handlar om ett one-off bygge, eller ngt som går att köpa..?
Spencer66 skrev:Ricrob skrev:Ngt i den här stilen tycker jag skulle vara grymt, fast med mindre "hommagedrag"..
Snyggt och det röda lyfter klockan![]()
Pappikjolo skrev:Ricrob skrev:Ngt i den här stilen tycker jag skulle vara grymt, fast med mindre "hommagedrag"..
Wow! Den gillas. Inte många ändringar som behövs för att det ska bli en KS-Mania Viggen :mrgreen:
Ricrob skrev:Pappikjolo skrev:Ricrob skrev:Ngt i den här stilen tycker jag skulle vara grymt, fast med mindre "hommagedrag"..
Wow! Den gillas. Inte många ändringar som behövs för att det ska bli en KS-Mania Viggen :mrgreen:
Va kul! Trodde folk skulle spotta på den för att det är en Heuer rip.. Kanske ngt att bygga vidare på då..?
Eller varför inte dress? Har länge varit sugen på att testa en single.. Skulle bli lite "secret soceity" över det hela om vi/de som köper smyger runt med dessa på armen och träffas med väskor fulla av klockor som andra inte ens kan drömma om! :lol:
Spencer66 skrev:Ricrob skrev:Ngt i den här stilen tycker jag skulle vara grymt, fast med mindre "hommagedrag"..
Eller varför inte dress? Har länge varit sugen på att testa en single.. Skulle bli lite "secret soceity" över det hela om vi/de som köper smyger runt med dessa på armen och träffas med väskor fulla av klockor som andra inte ens kan drömma om! :lol:
Undrar vad som krävs av en klocka som man inte ens kan drömma om? Att den inte finns kanske.. :mrgreen:
Ricrob skrev:Spencer66 skrev:Ricrob skrev:Ngt i den här stilen tycker jag skulle vara grymt, fast med mindre "hommagedrag"..
Undrar vad som krävs av en klocka som man inte ens kan drömma om? Att den inte finns kanske.. :mrgreen:
Ja, nyfiken blir man.. Kanske ska fråga han jag citerade?! :geek: