Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför skulle man kommentera vad någon bär för klocka om det inte är nära vänner?Ytterst få känner igen en rolex. Polaren bär dagligen en sub klassikern med blått å guld. Under 4 års tid är det 2 personer som sett att det varit lite dyrare än ur&pen klocka å sagt nåt.
Fn glömde ta med det som valFör att jag inte hade råd med en Patek.
Hmmmm, du får nog läsa på lite, i all välmeningHar köpt Rolex då det enligt mig är få andra märken som håller samma kvalitet och finish. Priset har dragit iväg och jag skulle inte köpa nytt idag.
Hmmmm, du får nog läsa på lite, i all välmening![]()
Har köpt Rolex då det enligt mig är få andra märken som håller samma kvalitet och finish. Priset har dragit iväg och jag skulle inte köpa nytt idag.
Nytt som i Rolex? Om så? då delar jag din mening också!!!
Som sagt, du får nog läsa på liteJag har ägt dem flesta märken i samma prisklass och jämfört. I all välmening.
Ja precis, jag skulle inte köpa Rolex nytt från butiken idag. Det har blivit för dyrt.
Priset är som det är. Men vad Rolex en gång var kommer den aldrig bli igen.
![]()
Kvalitet är det då de både är täta och går bra länge, men finishen är knappast speciellt imponerandeHar köpt Rolex då det enligt mig är få andra märken som håller samma kvalitet och finish. Priset har dragit iväg och jag skulle inte köpa nytt idag.
Sedan kan man faktiskt argumentera att de gamla 3185-verken och 3135 är fullständigt bombsäkra. Med viss reservation naturligtvis men är de skötta ordentligt så går de utomordentligt bra och inom specs läääääääänge.