• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vart köper ni era klockor?

jhes

Omega
Här på K.S ligger ju priserna för det mesta bra, fynd kan ju även göras på E-bay mm. (men betydligt större risk). Har ni nån favoritklockkrängarsida när det gäller beggat? (har letat efter liknande trådar utan framgång) MVH
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt allt via KS, vänner och AD.
Ett par köp från C24 också förresten.
 
Senast ändrad:

jhes

Omega
Hur är det med Bukowski och andra internationella firmor. Är man säger på att inte buda hem ett ommålat ful/franken ur därifrån?
 

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Har lyckats hitta seriösa handlare både i Italien och England. Passar på när jag är ute och reser.
 

Rulle

Audemars
köp & sälj annars så kollar jag rätt mycket www.watchrecon.com där man samlar alla säljes annonser från dom största forumen!

man bara söker på vilket märke eller modell man är sugen på att köpa så dyker dom annonserna upp!
omegaforums,chronocentric,wus mm
 

Gripen

Omega
Måste vara försiktig på Blocket. Hade en klocka till salu och fick många konstiga svar. "Jag köper din klocka, träffas nu. Träffas nu. nu.." tel nr till kontantkort. Eller "jag köper klockan, posta jag betalar med banköverföring" (som kan stoppas innan betalning är genomförd efter minst en dag). Mitt svar var, skicka id handling och betala med swish. Noll återkoppling. o_O
 
Senast ändrad:

jhes

Omega
Måste vara försiktig på Blocket. Hade en klocka till salu och fick många konstiga svar. "Jag köper din klocka, träffas nu. Träffas nu. nu.." tel nr till kontantkort. Eller "jag köper klockan, posta jag betalar med banköverföring" (som kan stoppas innan betalning är genomförd efter minst en dag). Mitt svar var, skicka id handling och betala med swish, noll återkoppling. o_O
Det där har jag råkat ut för några gånger, men int med klockor. Ibland undrar man ju om folk är helt dumma i huvudet, hade en resårsäng ute gratis, folk ringer och frågar om jag kan kemtvätt den och köra hem den till dom (Rinkeby)
 
Topp