Vad har du för band på där?
Ett grått cordura från Global Watchband. Mkt bra kvalitet, jämförbart med orginal men mkt billigare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad har du för band på där?
Ett grått cordura från Global Watchband. Mkt bra kvalitet, jämförbart med orginal men mkt billigare.
Flåt!!! Jävla pissdomare, Ska genast sammanställa reslutatatet
Jag har PM:at dig min adress så du kan skicka vinstenFlåt!!! Jävla pissdomare, Ska genast sammanställa reslutatatet![]()
Ok motherfuckers! Först och främst tack för alla fina bidrag! Härligt att se lite Breitlingkärlek här på KS
Första plats: @TiE ! Bra blandning med nya och en del fina vintageur plus böcker, pennor och annat som en sann samlare. Stor applåd! Du får välja, snusk eller godis. Välj i tråden
Andra plats: @Patrik J ! En suddig bild och ödmjuk presentation av en sjukt cool duo av två riktiga vintageklassiker. Du får det som Tobbe inte vill ha.
Tredje plats: @svesam ! Skämmigt att inte ha nåt vettigt pris till dig som visar grym smak på dina nyköpsklockor och till och med smittat frugan med Breitlingsjukan. Du får två 20mm sprillans Nato i olika färger på posten.
Hedersomnämnande till @szwed ! Grym trio. Du borde också få nåt men jag blev snål helt plötsligt. Äh, vafan, du får ett par natoband du med.
Dra pm med adressen pöjkar så ska jag försöka posta imorrn. Med min simultankapacitet och alltskavaklartföremidsommarstress kanske det inte går men vafan, den som väntar på nåt gott...
Sen vill vi givetvis se uppföljning med godisätning, mobilskalspremiär och nato-blekning.
![]()
Min tumme! Vinner du så ska jag smaka choklad!Min samling, lånad bild.
![]()
Ursprungligen såld i Göteborg, say no more...
Trevligt! Har aldrig vunnit nånting!@szwed Du har vunnit Nato-band! Dra ett pm med adress så skickar jag![]()
Synd att du brände all ditt livs ackumulerade tur på ett par NatosTrevligt! Har aldrig vunnit nånting!
Tack Gummo!!!
Då är det dax att köpa Triss!![]()
Å grattis alla vinnare.
Det kom ett paket i dag så vi måste ha ett öppningsinlägg:
![]()
Bubbelplast som sig bör
![]()
Flygaresset i farten
![]()
Och mörk choklad MED text, gillas!
![]()
Då testar vi.....
![]()
Mumma, i kväll blir det toppen med lite rött till! Tackar @Gummo !
Stenhårt! Hahaha!Snyggt @TiE Får försöka att inte vara sämre då…
Ett litet sött paket.
![]()
… med ett ifånigt innehåll
![]()
Breitling, minsann
![]()
Passar som en smäck
![]()
Och har underhållning även om batteriet skulle ta slut.
![]()
Till sist en bonusbild. Fick ytterligare ett paket i dag. Helt orelaterat med Breitling, men nu slipper jag göra en paketöppning på den också.
![]()
Ha, ha, jag är het just nu.Men för helvete @Patrik J , inte nog med att du har sköna Navitimer och Cosmonaute, du toppar upp med min nästa favorit, nämligen El Primero. Jag blir tårögd!!!
Föresten, nu måste fodralet få sitta på. Våga bara ta bort det!
Scenen på baksidan är ju som tagen ur en norrländsk midsommarnatt vid en insjö någonstans mellan schtaan och Släppträsk.Vafan nu såg jag @Patrik J ! Grattis till fin Zenith. Tycker kanske mobilskalet egentligen matchar en Emergency eller Aerospace bättre. Men för mig som Breitlinglös boende på östkusten i Fjollträsk hörde det verkligen inte hemma![]()
Skönt och se hur du hämningslöst vaskar ett framtida samlarföremål hos Bratteister.Det kom ett paket i dag så vi måste ha ett öppningsinlägg:
![]()
Bubbelplast som sig bör
![]()
Flygaresset i farten
![]()
Och mörk choklad MED text, gillas!
![]()
Då testar vi.....
![]()
Mumma, i kväll blir det toppen med lite rött till! Tackar @Gummo !
Ja, för sjutton! Så här höjer man värdet på alla kvarvarande chokladkakor. Men chokladen är till för att ätas, inte mögla. Whiskey till för att drickas inte sparas osv....Skönt och se hur du hämningslöst vaskar ett framtida samlarföremål hos Bratteister.![]()
Orange gummi är det Obris Morgan?Jag är ingen samlare, mer "bytare"..
Denna landade igår, Aerospace Evo/Avantage 42 mm från -13
![]()
Några bilder på Brattar som kommit och gått, har tyvärr inte bilder på riktigt alla..
Numera @jabla 's Steelfish.
![]()
Jablas Firre bredvid Chronomat Evo
![]()
B01 LE GMT 47mm
![]()
Navitimer/Aerospace från det glada 80-talet
![]()
Blackbird LE -13 (saknar denna svårt mycket..)
![]()
Headwind i mint condition, haft en svart också men hittar ingen bild tyvärr.
![]()
En av de två B-1'orna jag ägt. En svart och en blå.
![]()
Klassisk Chronomat
![]()
Crosswind Special big-date
![]()
Det var de jag hittade bilder på. Saknas gör en Aerospace från -07, en B-1 med blå tavla och en Headwind med svart tavla och Pro-länk.
Fakk no.. Isofrane såklart!Orange gummi är det Obris Morgan?
Flera hundra kronor i thailändsk valuta?Jag har ingen samling men äger en mycket sällsyn modell, antar att jag vinner?
![]()