• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vem har bästa Breitlingsamlingen på Klocksnack? Tävling med fintfint Breitlingpris!

Konsul

Cartier
Ok motherfuckers! Först och främst tack för alla fina bidrag! Härligt att se lite Breitlingkärlek här på KS:breitling::breitling::breitling:
Första plats: @TiE ! Bra blandning med nya och en del fina vintageur plus böcker, pennor och annat som en sann samlare. Stor applåd! Du får välja, snusk eller godis. Välj i tråden:)
Andra plats: @Patrik J ! En suddig bild och ödmjuk presentation av en sjukt cool duo av två riktiga vintageklassiker. Du får det som Tobbe inte vill ha.
Tredje plats: @svesam ! Skämmigt att inte ha nåt vettigt pris till dig som visar grym smak på dina nyköpsklockor och till och med smittat frugan med Breitlingsjukan. Du får två 20mm sprillans Nato i olika färger på posten.
Hedersomnämnande till @szwed ! Grym trio. Du borde också få nåt men jag blev snål helt plötsligt. Äh, vafan, du får ett par natoband du med.

Dra pm med adressen pöjkar så ska jag försöka posta imorrn. Med min simultankapacitet och alltskavaklartföremidsommarstress kanske det inte går men vafan, den som väntar på nåt gott...

Sen vill vi givetvis se uppföljning med godisätning, mobilskalspremiär och nato-blekning.

:breitling::cigar::cigar::cigar::cigar::breitling::breitling::breitling:
Som svensk känner jag mig nu både bitter och kränkt!
 
cockpit_breitling-cockpit-19174-1.jpeg
Eller på avenyn;)
 
Topp