• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vem skulle du helst vilja snacka klockor med?

Andy7750

Guld
2-Faktor
Som titeln lyder vem hade du helst viljat klocksnacka med, typ kändis, granne, världsledare, fotbollsproffs etc. Alltid kul med en anledning till varför också.

Själv hade jag valt Bill Clinton, verkar vara trevlig och har säkert mycket roligt att berätta och så är han ju bevisligen klockintresserad också.
IMG_1828.JPG

Som titeln lyder vem hade du helst viljat klocksnacka med, typ kändis, granne, världsledare, fotbollsproffs etc. Alltid kul med en anledning till varför också.

Själv hade jag valt Bill Clinton, verkar vara trevlig och har säkert mycket roligt att berätta och så är han ju bevisligen klockintresserad också.
IMG_1828.JPG
Han kanske kan mycket om klockor men både han och hanses fru är ganska slemmiga falska människor därför faller han bort.
Däremot vare kul att snacka klockor med Lars Lannerbäck.Han gillar klockor han med.
Ni som inte vet vem han är (Yngwie Malmsteen)

Guy Fieri (Diners, Drive-Ins and Dives), givetvis över en middag på nice sylta!
Har sett programmet men inte lyckats se vad han har för klockor mer än att de verkar oversize, lite som portionerna :) Vet du om han är klockintresserad? Ett kul samtal oavsett tror jag man får ändå :)

Tillbaka
Topp