• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ventus Northstar: Hur många blev det?

Nääää nu ere dags för mer info/uppdatering/stretch goals/fler bilder!
Hoppas att något kul händer inom ett par dagar

Nu har jag bokat en. Drygt en vecka att fundera. Inte bestämt mig för vilken modell eller om jag verkligen vill ha en... Vill ha en i mässing men tycker den grå är cool. Väljer man modell den 10e?

Visst tillkommer moms förresten?

Mässing med blå. Lutar nog åt den mest för mässing är coolt. Hade det inte funnits mässing hade jag velat ha grå.

Logon är verkligen det jag stör mig på. Typ det enda jag inte gillar. Ser ut som vinceros logga :(

Edit: tvåa på pucken med videon.

Senast ändrad:
Hmm. Varför? Ge mig inte mer beslutsångest haha.
Är väl personligt men en boett som blir matt och lite varm i färgen mot en blank blå tavla är en kontrast inte jag gillar. Är väl bara att googla om det finns några andra oxiderade mässing/brons-boetter med blanka blåa tavlor.

Mässing med blå. Lutar nog åt den mest för mässing är coolt. Hade det inte funnits mässing hade jag velat ha grå.

Logon är verkligen det jag stör mig på. Typ det enda jag inte gillar. Ser ut som vinceros logga :(

Edit: tvåa på pucken med videon.

Kolla in den gröna om du blir tveksam. Grönt med brons/mässing brukar alltid funka. Du behöver inte välja färg den 10:e Det kommer en survey efter kampanjen har stängt. Finns nog gott om tid.

Kolla in den gröna om du blir tveksam. Grönt med brons/mässing brukar alltid funka. Du behöver inte välja färg den 10:e Det kommer en survey efter kampanjen har stängt. Finns nog gott om tid.
Absolut inte grönt. Jag är Djurgårdare, blått som gäller ;) Men avbokade nu, stör mig för mycket på loggan :( Annars tycker jag det är en skitsnygg och cool klocka.

Mera stretchgoals, de inkluderar nu också trälåda och klockrulle.
Plus att vi får rösta om en till modell:
1) Full lume dial with ceramic bezel insert
2) Sky Blue dial, Gunmetal PVD SS case
3) Teal Green Dial and Ceramic insert
4) Brushed 'Patina' Dial with Ceramic Insert
09c3e98505a9851c740b02a0747ae2b2_original.png

Blev lite sugen på full lume...

Full lume gillar jag inte alls men nr 4 ser fin ut tycker jag!

Nog för att det inte kom så många uppdateringar, men herre vad folk gnäller i kommentarsfältet på KS. Paketen är ju sjukt prisvärda som dom är från början och nu massa annat gott till :) Utöver verkar ju folk inte så bra på att läsa FAQ.

Brukar det vara så här på KS?

2 var cool. Hade varit bättre med blå lume. 4an hade varit bra med mässing. Kul tavla.

Jag har ju bangat ur men ser ändå fram emot slutresultatet.

• Like
Reactions: FOQ
Nog för att det inte kom så många uppdateringar, men herre vad folk gnäller i kommentarsfältet på KS. Paketen är ju sjukt prisvärda som dom är från början och nu massa annat gott till :) Utöver verkar ju folk inte så bra på att läsa FAQ.

Brukar det vara så här på KS?
Reagerade också på det. Ovanligt gnälligt tycker jag, särskilt som det inte finns någon anledning till gnället.

Jag valde modeller igår. Blev SS med grå tavla och orangea detaljer samt mässing med blå tavla.
Synd att man får vänta så länge bara..
Vad har ni andra valt som är med?

Det blev en svart/orange till slut... Vågade inte köra full lume eftersom man inte fått se den på riktigt.

Här blev det en early bird, modell N-4 med svart PVD-strap som extratillval. Ska bli spännande. Har en Ventus Mori som jag älskar så jag har goda förhoppningar om en bra klocka :)

//T

Jag har problem när jag ska välja
st går inte, det kommer upp en N1
direkt och när jag väljer tex N3
kommer en till N1 upp?
Vad gör jag för fel?
Vill välja 1 N2 och en N2

Jag har problem när jag ska välja
st går inte, det kommer upp en N1
direkt och när jag väljer tex N3
kommer en till N1 upp?
Vad gör jag för fel?
Vill välja 1 N2 och en N2

Det kan vara en sån enkel sak att du använder mobiltelefonens webläsare, eller en läsare på datorn som inte är kompatibel. Prova att byta bara och se om det funkar med en annan dator/telefon/webläsare.

//TobiasE

Går i väntans tider här också. Inte fått någon leveransinfo men den dyker väl upp tänker jag. N-4 med svarta PVD-bandet till.

Tillbaka
Topp