Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns som en tveksam färgmatchning när metallen oxiderar.
Mässing med blå. Lutar nog åt den mest för mässing är coolt. Hade det inte funnits mässing hade jag velat ha grå.
Logon är verkligen det jag stör mig på. Typ det enda jag inte gillar. Ser ut som vinceros logga![]()
Hmm. Varför? Ge mig inte mer beslutsångest haha.Känns som en tveksam färgmatchning när metallen oxiderar.
Är väl personligt men en boett som blir matt och lite varm i färgen mot en blank blå tavla är en kontrast inte jag gillar. Är väl bara att googla om det finns några andra oxiderade mässing/brons-boetter med blanka blåa tavlor.Hmm. Varför? Ge mig inte mer beslutsångest haha.
Mässing med blå. Lutar nog åt den mest för mässing är coolt. Hade det inte funnits mässing hade jag velat ha grå.
Logon är verkligen det jag stör mig på. Typ det enda jag inte gillar. Ser ut som vinceros logga
Edit: tvåa på pucken med videon.
Absolut inte grönt. Jag är Djurgårdare, blått som gällerKolla in den gröna om du blir tveksam. Grönt med brons/mässing brukar alltid funka. Du behöver inte välja färg den 10:e Det kommer en survey efter kampanjen har stängt. Finns nog gott om tid.
Haha okay!Absolut inte grönt. Jag är Djurgårdare, blått som gällerMen avbokade nu, stör mig för mycket på loggan
Annars tycker jag det är en skitsnygg och cool klocka.
Mera stretchgoals, de inkluderar nu också trälåda och klockrulle.
Plus att vi får rösta om en till modell:
1) Full lume dial with ceramic bezel insert
2) Sky Blue dial, Gunmetal PVD SS case
3) Teal Green Dial and Ceramic insert
4) Brushed 'Patina' Dial with Ceramic Insert
![]()
Blev lite sugen på full lume...
2 var cool. Hade varit bättre med blå lume. 4an hade varit bra med mässing. Kul tavla.Mera stretchgoals, de inkluderar nu också trälåda och klockrulle.
Plus att vi får rösta om en till modell:
1) Full lume dial with ceramic bezel insert
2) Sky Blue dial, Gunmetal PVD SS case
3) Teal Green Dial and Ceramic insert
4) Brushed 'Patina' Dial with Ceramic Insert
![]()
Blev lite sugen på full lume...
Reagerade också på det. Ovanligt gnälligt tycker jag, särskilt som det inte finns någon anledning till gnället.Nog för att det inte kom så många uppdateringar, men herre vad folk gnäller i kommentarsfältet på KS. Paketen är ju sjukt prisvärda som dom är från början och nu massa annat gott tillUtöver verkar ju folk inte så bra på att läsa FAQ.
Brukar det vara så här på KS?
Full lume är ju skoj! För min del blir det mässing med grön urtavla.Nu är surveyn ute. Jag var helt säker på den svarta men är det inte lite ball med full lume..? Vad tycker ni, och vad väljer ni?
Jag har problem när jag ska välja
st går inte, det kommer upp en N1
direkt och när jag väljer tex N3
kommer en till N1 upp?
Vad gör jag för fel?
Vill välja 1 N2 och en N2