Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har ett paket från DHL express att hämta ut... Från Singapore...![]()
Då kom den äntligen! Jag är imponerad! Bra storlek och utmärkt finish. Har bara packat upp och testat men det känns som en perfekt klocka för hösten! Tog några snabba foton men ljuset var inte optimalt
![]()
![]()
![]()
Får panik på att du tagit kort när den byter datum. Min ocd!Då kom den äntligen! Jag är imponerad! Bra storlek och utmärkt finish. Har bara packat upp och testat men det känns som en perfekt klocka för hösten! Tog några snabba foton men ljuset var inte optimalt
![]()
![]()
![]()
Då kom den äntligen! Jag är imponerad! Bra storlek och utmärkt finish. Har bara packat upp och testat men det känns som en perfekt klocka för hösten! Tog några snabba foton men ljuset var inte optimalt
![]()
![]()
![]()
Haha, det där är bokstavligt direkt efter den packades upp. Justerade kanske datumet sedan. Eller kanske inte.Får panik på att du tagit kort när den byter datum. Min ocd!
Du hade inte blivit missnöjd!Snyggt. Jag var nära att ta denna som min nummer 2.
Det uppskattas ändåHaha, det där är bokstavligt direkt efter den packades upp. Justerade kanske datumet sedan. Eller kanske inte.
Du hade inte blivit missnöjd!
Absolut!Det uppskattas ändåHar en likadan på ingång. Kan du slänga upp någon mer bild på tavlan?
Från hemsidan? Hittar inget där. Eller kan man fortfarande beställa via Kickstarter menar du?Hmm kan inte beställa en nu. Är det kört? Tyckte jag kunde beställa igår men idag går det inte. Ångrat mig och vill ha en med blå tavla i mässing.
https://app.crowdox.com/projects/398973070/ventus-northstar-300m-heritage-diver-automatic Där verkar det gå (blir skickad dit från kickstarter)Från hemsidan? Hittar inget där. Eller kan man fortfarande beställa via Kickstarter menar du?
Hur ser patinan ut nästan två mån senare?Absolut!
![]()
![]()
![]()
Den är fantastiskt guldbrunaktig. Matchar det bruna läderbandet. Väldigt trevlig satinerad känsla. Kan ta bilder senareHur ser patinan ut nästan två mån senare?![]()
Det tåget har gått. Klockorna är slutsålda i och med Kickstartern.@thewordfox gärna
Hittar ingenstans där det står när de skickar ut denna batch. Vet inte hur jag ska göra. Fattar inte om det kommer upp early bird erbjudanden osv.
Har iaf. bestämt mig för N06
Nä går att beställa igen. Jag var en knapp ifrån att godkänna alltihop. Fick mail efter det att jag fort. har en i "varukorgen" typ.Det tåget har gått. Klockorna är slutsålda i och med Kickstartern.![]()
@thewordfox gärna
Hittar ingenstans där det står när de skickar ut denna batch. Vet inte hur jag ska göra. Fattar inte om det kommer upp early bird erbjudanden osv.
Har iaf. bestämt mig för N06