• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vid förlust idag, ska Hamrén få vara kvar?

Vid förlust idag, ska Hamrén få vara kvar?

  • Ja, vi är inte bättre!

    Röster: 10 13.5%
  • Nej, jag saknar Lagerbäcks tråkspel som iaf ger resultat!

    Röster: 64 86.5%

  • Totala väljare
    74

M021

Rolex
2-Faktor
Varför var Olsson inne på plan över huvad taget? Att Wendt inte startar är för mig obegripligt. Inte så att vänsterkanten har varit bra idag.
 

Linkan

Rolex
Släng ut alla de gamla och in med de nya, rör om i grytan och släng in lite folk ifrån U21 laget. Detta svenska landslag har ingen sammanhållning... Vi missade VM vi kan inte missa EM också
 

fredrik!

Cartier
Vem tog ut Kongo Kim? Varför sa Erkan att han var i sin livs form när han inte ens skulle få plats i ett korpenlag idag? Vad gör Martin O på planen mer än att spela förvirrad, eller kan man komma så fel? Varför spelar Zlatan om han är rädd för att skada sig? Stämmer det att Granqvist faktiskt fick sitt namn för att han är fastrotat i backen? Har Isak räddat en straff någonsin? Hittar någon Lagerbäcks overall på Råsunda och kan föra den till Friends? Kan Hamren hitta ursäkter för kvällen? Har Sverige drabbats av ett virus som Aftonbladet kommer skriva om imorgon? Frågorna är många, och svaren lär bli få.
 

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Vem tog ut Kongo Kim? Varför sa Erkan att han var i sin livs form när han inte ens skulle få plats i ett korpenlag idag? Vad gör Martin O på planen mer än att se förvirrad och komma fel i allt? Varför spelar Zlatan om han är rädd för att skada sig? Stämmer det att Granqvist faktiskt fick sitt namn för att han är fastrotat i backen? Har Isak räddat en straff någonsin? Hittar någon Lagerbäcks overall på Råsunda och kan föra den till Friends? Kan Hamren hitta ursäkter för kvällen? Har Sverige drabbats av ett virus som Aftonbladet kommer skriva om imorgon? Frågorna är många, och svaren lär bli få.
Satt precis och funderade på Isaksson och straffar. Har han räddat någon i landslaget? Sen lastar jag dock inte honom för förlusten idag.

Kul skrivet btw!
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Satt precis och funderade på Isaksson och straffar. Har han räddat någon i landslaget? Sen lastar jag dock inte honom för förlusten idag.

Kul skrivet btw!

Näe han om någon kan iaf gå ut med huvudet högt idag (och vid kvalets utgång). Men straffar är ju något oftast vissa är bra på andra sämre. Dvs. Kim bör inte stå för årets muppkapning...
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Hur fan kan han säga "vi måste titta på hur det ser ut i matcherna" (som att det skulle varit bra spelmässigt...) och inte bara resultatet...
 

Linkan

Rolex
Precis, det här är transportsträcka, dock är det alltid kul att dricka öl i ett tält någonstans under sommsren
Jo exakt! Både vår egna serie och landslag i hockey är roligare att titta på en fotbollen... I hockeyn kan vi vara kaxiga och andra länder är rädda att möta oss i fotboll är det tvärtom
 

Apansson

Torpare
Hamren skulle avgått redan från dag ett!
Jag har sagt det förut och jag säger det igen: bra fotboll spelas utomhus en regnig oktoberkväll, på en smålerig gräsplan mellan fyra halvfulla betongläktare slöjade bakom tjock bengalrök. Resultatet ska vara 1-0 i 88e minuten. Ett guldlag ska inte göra fler än 25 mål eller släppa in mer än 15.
Det är bra fotboll. Ingen jävla kommers-hets eller att skrika målgörarens efternamn, inga klappor, inget camp sweden, inga "fans" i andra länder eller i tv-soffan, inget konstgräs, inget jävla tak. Det ska vara sunkiga kiosker med ljummet kaffe och mazariner som passerat bäst före-datum. Inget mer, inget mindre.

Ontopic så vettefan vem jag vill ha som förbundskapten. Rikard Norling vore intressant. Jag skulle iofs gärna lägga ned landslaget så vi slipper tråkiga uppehåll i världens bästa liga - allsvenskan.
 

ozzyozzy

Cartier
Hamren skulle avgått redan från dag ett!
Jag har sagt det förut och jag säger det igen: bra fotboll spelas utomhus en regnig oktoberkväll, på en smålerig gräsplan mellan fyra halvfulla betongläktare slöjade bakom tjock bengalrök. Resultatet ska vara 1-0 i 88e minuten. Ett guldlag ska inte göra fler än 25 mål eller släppa in mer än 15.
Det är bra fotboll. Ingen jävla kommers-hets eller att skrika målgörarens efternamn, inga klappor, inget camp sweden, inga "fans" i andra länder eller i tv-soffan, inget konstgräs, inget jävla tak. Det ska vara sunkiga kiosker med ljummet kaffe och mazariner som passerat bäst före-datum. Inget mer, inget mindre.

Ontopic så vettefan vem jag vill ha som förbundskapten. Rikard Norling vore intressant. Jag skulle iofs gärna lägga ned landslaget så vi slipper tråkiga uppehåll i världens bästa liga - allsvenskan.
+100000
 

WBergdahl

Panerai
Hamren skulle avgått redan från dag ett!
Jag har sagt det förut och jag säger det igen: bra fotboll spelas utomhus en regnig oktoberkväll, på en smålerig gräsplan mellan fyra halvfulla betongläktare slöjade bakom tjock bengalrök. Resultatet ska vara 1-0 i 88e minuten. Ett guldlag ska inte göra fler än 25 mål eller släppa in mer än 15.
Det är bra fotboll. Ingen jävla kommers-hets eller att skrika målgörarens efternamn, inga klappor, inget camp sweden, inga "fans" i andra länder eller i tv-soffan, inget konstgräs, inget jävla tak. Det ska vara sunkiga kiosker med ljummet kaffe och mazariner som passerat bäst före-datum. Inget mer, inget mindre.

Ontopic så vettefan vem jag vill ha som förbundskapten. Rikard Norling vore intressant. Jag skulle iofs gärna lägga ned landslaget så vi slipper tråkiga uppehåll i världens bästa liga - allsvenskan.
Trådens största sanning!
Prisa Apan!
 
Topp