Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väl skrivet broder, många sanningar i den texten!Jag tycker man bedriver A-laget så himla lustigt. Spelarna som är med i truppen har inte tillräcklig hög individuell nivå, det märks på slarviga passar, dålig mottagningsteknik, stillastående osv. Och oavsett vad de har för tränare så kommer inte mottagningstekniken bli bättre? Utan det ligger ju faktiskt på den individen.
Om man kollar på spelarna i U21 laget så har ligor runt om i världen fått upp ögonen för de här spelarna, de blir ännu mer attraktiva på den internationella marknaden efter sina prestationer. Kan man inte unna unga spelarna som är hungriga och är stolta över att få bära landslagströjan, ge dem en chans! Jag torskar hellre med 10-1 och har unga hungriga spelare som brinner för det här än 4-1 med våra "bästa" spelarna som är så "rutinerade" Så jävla larvigt att mjölka ur Zlatan & Co, var glad över det lilla och låt nya spelare få chansen nu, snälla.
Hamren skulle avgått redan från dag ett!
Jag har sagt det förut och jag säger det igen: bra fotboll spelas utomhus en regnig oktoberkväll, på en smålerig gräsplan mellan fyra halvfulla betongläktare slöjade bakom tjock bengalrök. Resultatet ska vara 1-0 i 88e minuten. Ett guldlag ska inte göra fler än 25 mål eller släppa in mer än 15.
Det är bra fotboll. Ingen jävla kommers-hets eller att skrika målgörarens efternamn, inga klappor, inget camp sweden, inga "fans" i andra länder eller i tv-soffan, inget konstgräs, inget jävla tak. Det ska vara sunkiga kiosker med ljummet kaffe och mazariner som passerat bäst före-datum. Inget mer, inget mindre.
Ontopic så vettefan vem jag vill ha som förbundskapten. Rikard Norling vore intressant. Jag skulle iofs gärna lägga ned landslaget så vi slipper tråkiga uppehåll i världens bästa liga - allsvenskan.
Med tanke på att all annan äcklig jävla plastboll har blivit en show att likställa med valifri dokusåpa eller MTV-galor så är allsvenskan bäst. Här är det i alla fall på riktigt.Ironi på hög nivå....
problemet eller anledningen till det är nog att det finns extremt få (inga) uppslag till någon som gör det bra/bättre vad jag känner till.det är ändå 4 pers som tycker att Hamrén styr denna skuta på bästa möjliga sätt!![]()
Norling Larsson Hareide fet-Lennartsson STUART JÄVLA BAXTER för helvete, eller det naturliga och plocka upp Håkan Ericssonproblemet eller anledningen till det är nog att det finns extremt få (inga) uppslag till någon som gör det bra/bättre vad jag känner till.
problemet eller anledningen till det är nog att det finns extremt få (inga) uppslag till någon som gör det bra/bättre vad jag känner till.
Jag är dock osäker på om någon av dem skulle göra det bättre i längden. Håkan kan jag dock hålla med om vore intressant att se.Norling Larsson Hareide fet-Lennartsson STUART JÄVLA BAXTER för helvete, eller det naturliga och plocka upp Håkan Ericsson
Åh, åh förresten! Vi har bara en bra spelare i gårdagens startelva i Albin Ekdal.
Varför kan inte hamren våga satsa lite och köra typ: Guidetti-Hrgota/Goitom, Bahoui-Quaison-Lewicki/Hiljemark-Ekdal, Augustinsson-Milosevic-Backman-Tinnerholm, Carlgren/Olsen
VÅGA, det kan fan inte bli sämre, och den där elvan skulle inte göra bort sig.
+12 självmål av Källström. Backlinjen går inte att prata om. Varför får inte Jonas Olsson spela? Han startar varje match i Premier League som förmodligen är världens bästa liga...
Han gjorde en dålig match vad jag vet. Konstigt då dom andra backarna har varit dålig alla matcher men får ändå spela.+1
Ingen aning om varför han petas, som du säger, varför inte spela en kille som startar i PL. Känns som en förutsättning för ett landslag i fotboll att spelarna faktiskt spelar klubblagsfotboll..
Haha ja då har alla i landslaget gjort sitt nu, bara Emil Forsberg som startar i nästa match då! Passar på att byta in Wiland ocksåHan gjorde en dålig match vad jag vet. Konstigt då dom andra backarna har varit dålig alla matcher men får ändå spela.
Spara Forsberg, Zlatan och kanske Durmaz sen ta in resten av u21 lagetHaha ja då har alla i landslaget gjort sitt nu, bara Emil Forsberg som startar i nästa match då! Passar på att byta in Wiland också![]()
2 självmål av Källström. Backlinjen går inte att prata om. Varför får inte Jonas Olsson spela? Han startar varje match i Premier League som förmodligen är världens bästa liga...
Han gjorde en dålig match vad jag vet. Konstigt då dom andra backarna har varit dålig alla matcher men får ändå spela.
Fast några dåliga matcher är ju inte lika illa som att man aldrig varit braEn drös mer dåliga insatser än en match anser jag. Olsson är en säkerhetsrisk lika stor som Granqvist och Antonsson. Dvs. det blir varken sämre eller bättre. Ordinarie i PL är han förvisso men det i sig ska inte va ett frikort.
Skulle hellre se nya ytterbackar, en ny yngre kompis till Granqvist (gärna snabb med bra speluppfattning). Och en ordentlig defensiv mittfältare, tänk typ D.Andersson/Linderoth typ. Som tar de där lilla extra metrarna, Ligger rätt 99% av tiden etc.
Fast några dåliga matcher är ju inte lika illa som att man aldrig varit bra![]()
Förhoppningsvis hinner de bli bättre isfFast vad är vitsen att gå vidare om dom inte ens kan vinna denna gruppen?