...är du 80-talisten?
Den heter väl reservo för på duo-varianten är det så att om man pajar den ena så vänder man bara på den och där finns en reserv...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...är du 80-talisten?
Tack! Ja, jag gillar den som dress. Tunn (8mm) kupad och lite bredare än ur-Reverson som jag kan tycka bli lite för långsmal.Mycket kul som damp in här efter jag somnade tidigt igår! Tack för tips och fina bilder!
Målarn: Den var fasligt fet, saknar tyvärr pondus för att tämja en sån...
Rozzy: Talking Heads är grymma! Vad är det för Zenith? Aldrig sett innan, den var skitsnygg!
Geparden: Dreglar... lite över smärtgränsen i pris för min del...eller mycket...
Haha, ja man vet aldrig vart man hamnar upplevde du klockan som hög, eller är det bara ett intryck man får av bilder på den?
Riktigt stilren, slipper man sälja njuren också!Här finns en klassisk fyrkant.
http://www.chrono24.com/en/certina/tt-town-and-country--id2278848.htm
Håller med, är ganska obekant med Cellinisortimentet, men spontant tänker jag att de borde utgöra alternativ till de "vanliga" rollarna som överlag är rätt sportiga, och hade vunnit på att vara ganska nätta.Den satt faktiskt helt ok, mer att den var riktigt knubbig och inte så elegant. Lite oklart varför de gjort den så tjock.
Visade nyss bilden för min karl och tipsade om Cellinin då han själv är på span efter en ny klocka. Han är dock inte lika förtjust som jag är i rektangulära ur. Jag passade samtidigt på att flika in att klockan till vänster är mitt span på längre sikt. Ska du ha ännu en till klocka fnös han och gick ut ur rummet.Den är riktigt hög och allmänt rätt bitig. Här med min tank:
Min tank tillsammans med brors:
Helt missat, där fanns lite att dregla över, tack!
Grym! Synd att man blivit så manipulerad av alla forum att TAG-loggan numera upplevs som hemsk. Allt annat än den gamla loggan skulle gå bort för mig.