Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tja, den är ju bara 38mm...
JAG upplever den som dressad men skall man utgå ifrån traditionellt tänk så är det väl bara fickur som duger om man skall vara uppklädd?
iPhone | Tapatalk
min Reverso, ...en av de 200 gamla 40-talsboetter som Italienska AD:n tjatade till sig 1972 (när den fyrkantiga Reverson var stendöd sen 25år) och fick JLC att montera, sålde om smör hemma i republiken och resten är historia...
Det var då själva satan att inte en, utan två, reversos ligger på k&s när jag precis bestämt mig för att hålla i klockpengarna ett tag till.....gah!
Håller du på avyttra Americanen? Nya projekt på gång?Hittade lite kantiga ur här på bordet.
Yes, är lite tjock på armbandsur just nu och har insett att jag inte använder den tillräckligt mycket. Riktigt läcker dock så jag stressar inte.Håller du på avyttra Americanen? Nya projekt på gång?
Håller med, klart underväldigande IRL. Konstigt, brukar vara tvärtom.Var inne och provade reverso Grand Taille igår. Den ser så snutt ut på bild, men på min egen arm känns den inte lika fin. Skumt värre - fick inte suuuuget som jag trodde
Den var fortfarande fin. Men passade inte riktigt på min arm rent visuellt. Kanske en vanesakHåller med, klart underväldigande IRL. Konstigt, brukar vara tvärtom.
Lite så jag kände med, passade inte riktigt in på armen. Hehe är nog våra armar det är fel på.Den var fortfarande fin. Men passade inte riktigt på min arm rent visuellt. Kanske en vanesak
Lite så jag kände med, passade inte riktigt in på armen. Hehe är nog våra armar det är fel på.
GT för stor?Ni testade fel storlek? Hehe...
Ni testade fel storlek? Hehe...
GT för stor?