Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara av nyfikenhet, definiera cykelbranschen om du vill, typ cykelbud är det som kommer upp först i min skalleCykelbranschen. Folk springer runt med pulsklockor på jobbet. Jag kräks. Byt om när ni kommer till jobbet för fan!
Hata plastaskit!Mest tjejer/damer på jobbet och alla har sånna där plasta-skit med mkt färger![]()
Cykelbutik/verkstad alltså!Bara av nyfikenhet, definiera cykelbranschen om du vill, typ cykelbud är det som kommer upp först i min skalle![]()
Kul!Cykelbutik/verkstad alltså!
Cykelbutik/verkstad alltså!
Ääääh hähä, jobbar i en sån butik för motionärer med mycket pengar... Men visst, eventuellt, haha. Skönt OT!Så du kan fixa min hipstercykel om den pajar?
Jag trodde jag hittat en vän när en kollega började prata om att han gillade klockor. Vad han menade var att han har köpt en 500-kronors klocka för fem år sedan som han fortfarande är nöjd med. Kul för honom, men inte så givande för mig.
Jag känner mig så ensam och övergiven här.
Också studerande... Ingen i klassen som har något värt att nämna![]()