Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Möte med VD:n (topp tio börsbolag på A-listan) igår. Han sportade en Rol GMT II med svart tavla. Så mycket som han reser så är det förmodligen helt rätt val. Skulle troligen även ha användning för en dubbel-GMT![]()
just nu högskolestudent, väldigt dåligt med klockor i min klass... inget värt att nämnas!
Vet bara att det finns en student, inte på mitt program, som sportar bra grejer. Han är även medlem här![]()
Vilken ort? ^^ I min klass finns det en snubbe som rockar DJII+Panerai
Kollegan har en Hublot men ser bara besvärad ut när man glor.
Stort Telecom företag......600 pers i glaskåk i Chillentuna. Mycket skräp och fakes (på sälj)......men ibland poppar det upp nåt semikul....nån PO....eller Rolex. Tror jag fått span på en Lange...men inte säker.....undersökning pågår....
Inte osannolikt.
Har faktiskt sett en o annan rolex o omega i huset.![]()
Kan bara var mina Rolex då.....visserligen finns det ett par damer som sportar Rolex.....men på herrfronten är det pinsamt mkt SM & PO.....
Fanns en samlare i min avdelning förut som endast samlade på Rolex 14060 & 14060M. Alla skulle vara före ett visst årtal (kommer inte ihåg vilket men lumen skulle vara handmålad). 26st hade han i samlingen. Jag fick bara se foto på samlingen men han hade alltid en på sig på jobbet.
På ekonomi?
ITSamlaren var långtidskonsult....Nu när jag tänker efter hade han även andra modeller än de jag nämnde...
ITSamlaren var långtidskonsult....Nu när jag tänker efter hade han även andra modeller än de jag nämnde...
Själv har jag tur med kollegor som har AP RO, en som innehar en hel hög med Pannor inkl Bronzo, nån Calatrava, rätt många Rollar och så nån JLC Master Compressor. Det var det positiva....men det negativa är att dom inte har nån aning om vad dom bär! Noll koll på historia, verk eller liknande.....