Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...kvinnan gav ett intryck av att vara "fin i kanten"
Hahaha!!! Kul gissning men tyvärr inget åt det hållet. Om jag skulle beskriva min akademiska karriär som två-årig social linje på början av 80-talet kombinerat med en 1-årig utbildning på högskola så förstår du nog att dessa fashionabla konsultinrättningar platsar jag inte på....keep on guessing vetja!
Ref på pannan, någon?
Ref på pannan, någon?
Egenföretagare, konsult i byggbranschen. Inget speciellt bland arbetskamrater. Dock var jag på ett möte i veckan där en kvinna sportade en daytona med pärlemortavla, svårt snygg klocka. Hade svårt att uppfatta vad hon pratade om.
Hahaha!!! Kul gissning men tyvärr inget åt det hållet. Om jag skulle beskriva min akademiska karriär som två-årig social linje på början av 80-talet kombinerat med en 1-årig utbildning på högskola så förstår du nog att dessa fashionabla konsultinrättningar platsar jag inte på....keep on guessing vetja!
Chefen har en sub från -13 och kollegan en hublot classic fusion, sen någon seiko kan man hitta!
Feta manschetter!
Knäpp en bild på Hublot CF, 42 eller 45mm?