Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag spottade en 126718GRNR idag på vårt lokala bageri. Inte ofta man ser den typen av klockor i vårt lilla samhälle, men personen (som jag inte kände igen) var förmodligen en sommargäst på vinterbesök. Jäkla fin klocka oavsett! Synd att det nästan aldrig passar att berömma någons klocka ute på samhället…
En sånhär alltså:
Det är inte ofta jag tycker det känns bekvämt att berömma någons klocka helt enkelt. Själv hade jag bara blivit glad för lite klocksnack men det känns som att man lätt kan bli påträngande om man flyger på random människa på stan och börjar tjata klockor eftersom de flesta inte har något intresse trots att de kan bära fina grejer på armen.Hur menar du när du skriver att det nästan aldrig passar?
Det är inte ofta jag tycker det känns bekvämt att berömma någons klocka helt enkelt. Själv hade jag bara blivit glad för lite klocksnack men det känns som att man lätt kan bli påträngande om man flyger på random människa på stan och börjar tjata klockor eftersom de flesta inte har något intresse trots att de kan bära fina grejer på armen.
Brukar du själv kommentera folks klockor på stan?
Ja, han är ju rätt lubbigJag såg Jan Emanuels YM2 i helguld idag i hamnen i Båstad.. rejäl pjäs det där!
68623.En yachtmaster i TT med diamantindex, midsize skulle jag gissa. Satt riktigt bra på en herre i en godisbutik.
Jag vill nästan tro att personen finns här på KS eftersom det inte riktigt är en dussinklocka och detta var heller inte i någon av våra tre stora städer.
Jag försökte googla fram klockan för den satt så satans bra på den gode herren utan lycka, så om någon vet ref får ni gärna hojta.
Och till den gode herren, om du finns på KS, extremt vacker klocka som satt som en smäck. (Eftersom jag är en av de som är rätt obekväm med att berömma/kommentera någon randoms klocka så kommer det här istället).
Då är det pärlemortavla och safirer vid 12, 6 och 9.En yachtmaster i TT med diamantindex, midsize skulle jag gissa. Satt riktigt bra på en herre i en godisbutik.
Jag vill nästan tro att personen finns här på KS eftersom det inte riktigt är en dussinklocka och detta var heller inte i någon av våra tre stora städer.
Jag försökte googla fram klockan för den satt så satans bra på den gode herren utan lycka, så om någon vet ref får ni gärna hojta.
Och till den gode herren, om du finns på KS, extremt vacker klocka som satt som en smäck. (Eftersom jag är en av de som är rätt obekväm med att berömma/kommentera någon randoms klocka så kommer det här istället).
Trevligt!Rolex Sprite
Tack till er bådaDå är det pärlemortavla och safirer vid 12, 6 och 9.
Kanske drabbarn herrn mer om den skulle bli snodd i omklädningsrummet.Inte sett idag men måste ändå lyfta i tråden. Jag har vid två tillfällen sett en man som badar på en kommunal simhall med sina barn samtidigt som han bär en keramisk daytona, svart.
Är det verkligen rimligt att plaska runt i klorfylltvatten bland mängder av barn och tonåringar med en pjäs av den digniteten?
Nåja, drabbar kanske ingen fattig om nått händer med klockan.
100m wr, inga problemInte sett idag men måste ändå lyfta i tråden. Jag har vid två tillfällen sett en man som badar på en kommunal simhall med sina barn samtidigt som han bär en keramisk daytona, svart.
Är det verkligen rimligt att plaska runt i klorfylltvatten bland mängder av barn och tonåringar med en pjäs av den digniteten?
Jag tänker tvärtom, tänk att lägga 2-300k på en klocka och inte våga använda den i vardagen, då lägger jag hellre pengarna på annat. Tycker inte badhus är mer riskfyllt än mycket annat.Inte sett idag men måste ändå lyfta i tråden. Jag har vid två tillfällen sett en man som badar på en kommunal simhall med sina barn samtidigt som han bär en keramisk daytona, svart.
Rolex var ju trots allt en tool watch en gång i tiden, det där klarar den galant! Och repor blir det ju ändåInte sett idag men måste ändå lyfta i tråden. Jag har vid två tillfällen sett en man som badar på en kommunal simhall med sina barn samtidigt som han bär en keramisk daytona, svart.
Seiko AstronVilken klocka har vi här?
Äsch, Kungen borde ju rocka Breguet, JLC eller typ AP...Seiko Astron
Äsch, Kungen borde ju rocka Breguet, JLC eller typ AP...