HederligeHarry
Silver
Hahaha!Var och kollade på gamla bilar inne i Varberg igår. En av entusiasterna bar en gammal Oysterquartz, dock stod han och diskuterade en gammal cykel med "pungkrossarväxel" så jag hann inte snacka klockor.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha!Var och kollade på gamla bilar inne i Varberg igår. En av entusiasterna bar en gammal Oysterquartz, dock stod han och diskuterade en gammal cykel med "pungkrossarväxel" så jag hann inte snacka klockor.
Helt galet!Jag var på visning av en lägenhet idag och såg en AP RO, modigt att låta den ligga framme. Kändes fel att ta en bild men jag tror ingen märkte det. Mäklaren körde med en Stål sub mycket fin den också. Men den lyckades jag inte ta en bild på![]()
Väldigt korkat av ägaren. Öppen box t.om.Jag var på visning av en lägenhet idag och såg en AP RO, modigt att låta den ligga framme. Kändes fel att ta en bild men jag tror ingen märkte det. Mäklaren körde med en Stål sub mycket fin den också. Men den lyckades jag inte ta en bild på![]()
Syns att den är fejk lång vägJag var på visning av en lägenhet idag och såg en AP RO, modigt att låta den ligga framme. Kändes fel att ta en bild men jag tror ingen märkte det. Mäklaren körde med en Stål sub mycket fin den också. Men den lyckades jag inte ta en bild på![]()
Antagligen, tror inte man låter en äkta ligga framme sådär under en visningSyns att den är fejk lång väg
Självklart smög jag runt och lurade, en av gentlemännen hade nämligen en sån cykel med sig. Det var däremot svårare att hitta en bild på den, "pungkrossarväxel" gav få resultat på google. Men här är den.Hahaha!Var allt något komiskt i det där... Lyssnade du tillräckligt länge för att få reda på vad en pungkrossarväxel är för något?
![]()
Synnerligen frän hoj. Nu förstår jag vad pungkrossarväxel innebär!Självklart smög jag runt och lurade, en av gentlemännen hade nämligen en sån cykel med sig. Det var däremot svårare att hitta en bild på den, "pungkrossarväxel" gav få resultat på google. Men här är den.
![]()
Inte antagligen, syns trots en lågupplöst bild att den är falsk.Antagligen, tror inte man låter en äkta ligga framme sådär under en visning
Inte antagligen, syns trots en lågupplöst bild att den är falsk.
Inte mina heller.Ingen av mina AP boxar har sett ut sådär...
Då litar jag på dig, jag kan inte säga nått då jag aldrig har sett en i verkligheten. varken fake eller äktaInte antagligen, syns trots en lågupplöst bild att den är falsk.
Så snyggtSubC på en tjej på tåget.
![]()
Goals! Vart var detta?![]()