Oniel
Silver
Kattdomare? Vad är det man bedömer? Stamtavla etc?
Och jag försöker inte vara dryg eller otrevlig utan är bara nyfiken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kattdomare? Vad är det man bedömer? Stamtavla etc?
Ska lägga ut bilder från utställningen i min katt-tråd https://klocksnack.se/threads/tråden-för-katter-raser-och-utställning.56919/ där tror jag att det finns beskrivet vad domarna bedömer. Gör det inte det så fuller jag på med det!Och jag försöker inte vara dryg eller otrevlig utan är bara nyfiken
Katter, säkert.Kattdomare? Vad är det man bedömer? Stamtavla etc?
Känns som att varje gång du nämner något om kattuställningar i denna tråd så får du frågar om det.Ska lägga ut bilder från utställningen i min katt-tråd https://klocksnack.se/threads/tråden-för-katter-raser-och-utställning.56919/ där tror jag att det finns beskrivet vad domarna bedömer. Gör det inte det så fuller jag på med det!
@tossefar 2015 ställdes 18 986 ut på utställning i Sverige. Varje enskild katt fick minst en bedömning och en bedömningssedel.Katter, säkert.
Berätta gärna mer om du kan, var när hur, Rolex är ju så tystlåtna...Ingen klocka men frågan är om inte det här smäller högre.
Jag såg Rolex VD, Mr. Dufour, idag
Han var upptagen i ett affärsmöte så tyvärr ingen chans till klocksnack..
#starstruck
Berätta gärna mer om du kan, var när hur, Rolex är ju så tystlåtna...
Vad kan han göra för deals? Rolex säljer till konsumenter, Rolex är extremt vertikalt integrerade... Vilka externa kan han behöva träffa? Inköp, marknadsföring?
Nej, S&S är officiell timer.Önskar jag kunde säga annat men jag har tyvärr ingen mer info.
Var inte mer uppseendeväckande än att jag såg honom inbegripen i ett samtal med andra kostymklädda män.
Så det var inte som att jag hängde med översta Rolex-klicken
Är inte Rolex sponsor till Stockholm Open som pågår nu?
Vem har den nu?såg och prövade en Seiko 6105 proof/proof som har ägts av @Molle !!
blev tyvärr ingen bild men vilken klocka ! riktigt skön på armen
men det mest imponerande var faktiskt skicket klockan var i !!!
Vem har den nu?
Kul. Å billigt var det för honom också vill jag minnas (dock rätt länge sen).fd mister urtid ! micke..
jäkla fin klocka !!
den skulle du haft kvar Molle !!!
Segt när kollegorna har noll koll i princip. Började dock en kurs på högskolan för ett tag sedan och sett en hel del trevliga ur där. Bland annat en vintage datejust på en äldre klasskamrat men något vidare klockintresserad verkade han inte vara.. Klockan var en gåva från hans far vid examen för x antal år sedanSåg en trasig skagen idag och en äldre casio. Finns 0 klockintresse på mitt jobb, däremot bilar är en annan falang. Kanske skulle kunna sälja på någon drömmen om en speedmaster eller dylikt.
Segt när kollegorna har noll koll i princip. Började dock en kurs på högskolan för ett tag sedan och sett en hel del trevliga ur där. Bland annat en vintage datejust på en äldre klasskamrat men något vidare klockintresserad verkade han inte vara.. Klockan var en gåva från hans far vid examen för x antal år sedan