Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Frågade du "rockar du dd?"?DD 40 i gulguld på snubben som sålde kaffe till mig nyss på pressbyrån.
-rockar du DD?
-nej, det blir 24 kronor. Vänta, vad sa du?
-klockan mannen! Sjukt snygg!
- Aha, aaaah tack
Jag hatar mitt liv
Frågade du "rockar du dd?"?
Där har vi ju en fullträff. @Ruben - SCHÖÖP!Denna är den mest udda jag sett idag!
Vet inte.. kolla c24Haha måste ha!!
Vart får man tag på en?
På Systemet såklart! Tydligen en gåva vid något jubileum! Du får fråga efter en nästa gång du köper finvin.Haha måste ha!!
Vart får man tag på en?
Finvin?På Systemet såklart! Tydligen en gåva vid något jubileum! Du får fråga efter en nästa gång du köper finvin.
Ganska vanlig dag på jobbet. 5711, Kermit, Sea Dweller, GMT, SMP, någon tvåtons Bratte och min egen Rödsub. Ändå ganska bra utdelning på ~15 anställda.
Några av kollegorna sitter även på flera trevliga ur så att det blir lite variation, företrädelsevis Rolex men även några Omegor.
Ett dussintal parfymklockor ... suck ... ska börja trycka upp flyers och ge till alla stackars satar att det finns en väg ut ur mörkret.
Häftigt!Såg att min 15-åriga elev rockade en lady datejust, det var en överraskning!
Kunskapskraven är samma, det handlar om hur väl man bemästrar färdigheterna, så att säga. Subjektiv bedömningsfråga alltså, finns inga direkta mätbara krav för respektive betyg.Häftigt!
Förresten undrar jag lite hur en idrottslärare sätter betygen E, C och A i Rörelse? Låt säg vad är kriterierna för betyget A i bollspel?
Erbjuder du dina elever okänd mark och miljöer när du har orientering? Vad händer om en elev har tagit alla kontroller på A nivå men kommer in 30 min efter utsatt tid?
Om en elev har A i alla momenter men E i simning, har eleven då D i slutbetyg?
Tacksamt för svar!
@yonsson kanske har koll på betygskriterierna i ämnet Idrott och Hälsa
Men hur vet jag exakt vad som krävs för att nå A i låt säg bollspel och övriga idrotter?Kunskapskraven är samma, det handlar om hur väl man bemästrar färdigheterna, så att säga. Subjektiv bedömningsfråga alltså, finns inga direkta mätbara krav för respektive betyg.
Det vet du inte.Men hur vet jag exakt vad som krävs för att nå A i låt säg bollspel och övriga idrotter?