D..S..
Silver
VC då..Inte AP…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
VC då..Inte AP…
Jag tror att du kan vara lugn - han lär ha finare grejer. Dock vet han troligen bättre än att dra på sig något löpsedelvänligt när han sätter sig där han vet att han garanterat kommer att bli fotad av svensk press.Äsch, Kungen borde ju rocka Breguet, JLC eller typ AP...
Jag kan avslöja att han faktiskt äger en Hublot.Jag tror att du kan vara lugn - han lär ha finare grejer. Dock vet han troligen bättre än att dra på sig något löpsedelvänligt när han sätter sig där han vet att han garanterat kommer att bli fotad av svensk press.
Inte just idag men har nyligen sett en Tudor royal på en äldre herre som väntade på någon utanför Ica maxi.
På samma Ica satt ett par dagar senare en yngre kille (under 20) i kassan och blippade varor med en Rolex day date platinum med ljusblå tavla på armen. Tveksam på att den var the real deal dock.
Denna?5167R på en ung parvel i låga 20
Ja fast en från Patek
Ja det är tydligen det majoriteten vill ha och sen säkert flockbeteende på det…Någon typ av en Garmin och en Applewatch, känns som att det är så vardagen ser ut för många![]()
Vet ej vad detta är men sjuk pjäs.
![]()
![]()
Vet ej vad detta är men sjuk pjäs.
![]()
![]()
Fast ganska bra hänger den allt..Den saknar lite häng för att göra det sista lilla