Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är möjligt, men skulle du? =)Den är ju framtagen för att kräla i grottor med så jag tror den pallar mitt vardagliga liv med bravur
Den är bra, kanske Rolex bästa Sub? Har en jag också och den kör jag till allt.Den som gjort mig till OWG (i princip) lär ju också vara min GADA.
![]()
Nästan. Du kanske är OWG med något ömtåligt/ icke-vattentätt? Tänker mig att GADA klockan inte tas av för något, varken bad i isvak, bastu, golf/tennis eller bilande i betongsula.Är inte GADA nästan samma som OWG-material?
Det är möjligt, men skulle du? =)
Precis så, jag kanske kan vara OWG med min 1680 men då tar jag av den när jag river väggar och badar isbad.Nästan. Du kanske är OWG med något ömtåligt/ icke-vattentätt? Tänker mig att GADA klockan inte tas av för något, varken bad i isvak, bastu, golf/tennis eller bilande i betongsula.
Förstår precis vad du menar, men skall den klara allt är det väl i princip kvarts som gäller. Ingen normalfuntad människa kör en automatare om man skall utföra tunga vibrerande arbeten under lång tid. Jag vrukar ta av mig klockan när jag klipper gräset för säkerhetsskull.Precis så, jag kanske kan vara OWG med min 1680 men då tar jag av den när jag river väggar och badar isbad.
En GADA ska man inte behöva ta av sig, någonsin ^^
Förstår precis vad du menar, men skall den klara allt är det väl i princip kvarts som gäller. Ingen normalfuntad människa kör en automatare om man skall utföra tunga vibrerande arbeten under lång tid. Jag vrukar ta av mig klockan när jag klipper gräset för säkerhetsskull.
GADA förslag från mig är valfri kvarts GS eller breitling.
G-shock i all ära, men till kostym?Är inne på samma linje... fast tänker g-shock
Körde tigersåg en hel dag när vi rev 3-tumsväggar med en Seiko automat på armen ... den gick inget vidare efter det.
G-shock i all ära, men till kostym?
G-shock i all ära, men till kostym?
Tveksam som bröllopsklocka, annars cool.Måste bli min I.N.O.X på länk. Tål allt jag provat hittills med den. Samt att den (i mitt tycke i alla fall) är jävligt stilig på länk![]()
![]()
![]()
![]()
Speedy pro
Vem fan badar?
Känns som det råder delade meningar kring det där, men har för mig att någon kontaktade Omega som påstod att det är lugnt att duscha med den? Har du badat med speedy pro?Det går utmärkt att bada med en modern Speedy pro.
Jag badade en hel sommar med speedy pro, Inga problemKänns som det råder delade meningar kring det där, men har för mig att någon kontaktade Omega som påstod att det är lugnt att duscha med den? Har du badat med speedy pro?
Känns som det råder delade meningar kring det där, men har för mig att någon kontaktade Omega som påstod att det är lugnt att duscha med den? Har du badat med speedy pro?
Då har vi svaret. Speedy är den ultimata GADA klockan. Använder ju ändå dykdator vid dykning!Det är inga problem att plaska runt i en pool med en Speedy, att dyka från femman skulle jag dock skippa!
(Förutsatt att trycktestet är godkänt)
Ja, jag har badat med Speedy pro.
Fantastisk bild!Min the Citizen tveklöst.
![]()
-Storlek som funkar både dress och sport.
-Tavla som också gör det. Steril men med en grym champagnesunburst.
-200 m vattentät.
-Går alltid rätt (haq).
-Timvisaren går att ställa oberoende av minut. Alltså lätt att ev byta tidszon.
-Evighetskalender eftersom jag är lat.