Den listar nog mer än så men om man åtgår från list så är ju nästan varenda Breitling prisvärdPAM682 listar väl ändå 85kkr?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den listar nog mer än så men om man åtgår från list så är ju nästan varenda Breitling prisvärdPAM682 listar väl ändå 85kkr?
Skillnad på list och vad man faktiskt får/kan köpa ett objekt för idag
Länka gärna till de som är billgare här då (eller till de som är dyrare men mer prisvärda) så fyller tråden sitt syfte.Den listar nog mer än så men om man åtgår från list så är ju nästan varenda Breitling prisvärd
https://klocksnack.se/search/11125127/?q=Pam682&o=date&c[title_only]=1&c[node]=11Länka gärna till de som är billgare här då (eller till de som är dyrare men mer prisvärda) så fyller tråden sitt syfte.
Även denna som @osc10 säljer är löjligt billig nu:
https://klocksnack.se/threads/panerai-pam-682-42mm-sista-prisbumpen.123394/
Med två inlägg kan jag i alla fall inte var tokdyr på klockorna som jag nu har ute till försäljning
Av de annonserna så ligger endast en under 60 (även en annan som saknar stämplat cert) och alla är avslutade. Men ok, kanske inte var så prisvärt som jag först trodde.https://klocksnack.se/search/11125127/?q=Pam682&o=date&c[title_only]=1&c[node]=11
De senaste har gått för ~60, även de som varit oanvända så över 60 för en använd är inte billigt.
Det var en rejäl rabatt, i så fall kan jag köpa att det inte är speciellt prisvärt med 60 för en begagnad.Tittade på en Pam682 hos Nymans i våras.
65k rakt av utan att jag ens försökt pruta.
Vad kan man köpa den för, ny? Argumenterar inte emot eller drygar mSkillnad på list och vad man faktiskt får/kan köpa ett objekt för idag
Inte senaste försäljningarna. Ligger ett par tre efter sommaren som i alla fall i annons ligger upp emot 70 och strax där över.https://klocksnack.se/search/11125127/?q=Pam682&o=date&c[title_only]=1&c[node]=11
De senaste har gått för ~60, även de som varit oanvända så över 60 för en använd är inte billigt.
Haha!Min åsikt: när det ligger nåt riktigt prisvärt ute hålls det käften i denna tråd och köps direkt i smyg.
När man vill promota vänners osålda objekt håller man inte tillbaka med superlativen... ;-)
Var?Lägger man på 5k får man en helt ny.
Tror folk inte har koll på vad ett komplett gummi till AT kostar, för 2 år sedan så fick jag en listprisuppgift på runt 7,5K (inkl viklås/ändlänkar). Sen vet dom inte hur bra det är (min subjektiva åsikt).Med två inlägg kan jag i alla fall inte var tokdyr på klockorna som jag nu har ute till försäljning
60.900:- ink värdefrakt för pam682 tycker i alla fall jag är ett bra pris. Har fått bud på 55 o 56 så jag kan ha fel...
Aqua Terran verkar även den svårsåld idag, kanske beror på säljaren...jaja motvind gör en starkare.
Trevlig fredag och helg på er.
Du är ju en omedveten influencer som skapar merförsäljning till Nymans. Nymans vet.Tittade på en Pam682 hos Nymans i våras.
Har du läst trådtiteln?Av de annonserna så ligger endast en under 60 (även en annan som saknar stämplat cert) och alla är avslutade. Men ok, kanske inte var så prisvärt som jag först trodde.
Det var en rejäl rabatt, i så fall kan jag köpa att det inte är speciellt prisvärt med 60 för en begagnad.
Ta det lugnt nu. Jag har redan skrivit att den kanske inte var så prisvärd som jag först trodde. Speciellt inte med tanke på vad som framkommit gällande rabatt hos AD. Den är dock fortfarande billigast på KS just nu.Har du läst trådtiteln?
Den heter inte ”Rimligt prissatta klockor på K&S”.
(Ingen säger att den är dyr, men för 53 hade den varit ett kap).
Var hittar man ny för 67?
Har ju också en ute och har kollat de senaste försäljningarna på KS, vilka antytt ca 70. Sen är det ett otyg att inte uppdatera annonser med faktiskt säljpris efter försäljning.
Vem fan köper klockor till list?PAM682 listar väl ändå 85kkr?
JagVem fan köper klockor till list?
Alla som gått i närheten av en sport-rolle är väl snarare svaret
I USA, ja. Lägg på tull och moms på det. Billigaste tillgängliga, i EU, ligger på dryga 74,7K.Chrono24
I USA, ja. Lägg på tull och moms på det. Billigaste tillgängliga, i EU, ligger på dryga 74,7K.
Tittade på en Pam682 hos Nymans i våras.
Inte om man köpte för några år sedan, då var det en bra bit under listAlla som gått i närheten av en sport-rolle är väl snarare svaret
Jag köpte Rolex-stålsport av svensk AD för 10% under list för ett år sedan i alla fall.Alla som gått i närheten av en sport-rolle är väl snarare svaret
Ser ingen anledning till att personen skulle fara med osanning men tar det med en nypa salt. Man ska ju vara källkritisk. Så det bästa är väl att ringa Nymans och kolla.https://www.chrono24.se/panerai/luminor-1950-marina-3-days-42-pam00682--id8307670.htm
Om de kan få fram en till det priset då de faktiskt inte har en. Argumenterar inte emot ditt ”resonemang” men de facto så vet vi ju inte.
Tänk även på detta:
Ringde Nymans @dräpdrulle De hade ingen 682. De sa att 682 var discontinued och ersatt med ny referens med uppdaterat urverk. De syftar säkerligen på 973 som har OP-verk som delas med andra märken och klockor i Richemont-gruppen.Ser ingen anledning till att personen skulle fara med osanning men tar det med en nypa salt. Man ska ju vara källkritisk. Så det bästa är väl att ringa Nymans och kolla.
Ringde Nymans @dräpdrulle De hade ingen 682. De sa att 682 var discontinued och ersatt med ny referens med uppdaterat urverk. De syftar säkerligen på 973 som har OP-verk som delas med andra märken och klockor i Richemont-gruppen.
Gällande rabatt så var inte rätt person där. Pratade dock med en mycket trevlig och serviceinriktad kvinna som välkomnade mig med frågor till rätt person via mail.
Har en som ligger på köp&sälj så man kan ju tycka att jag argumenterar i egen sak. Är dock mest ute efter korrekt fakta.Då är det bara att klämma av från ch24 om du är på jakt.
Snart har vi en tråd med det namnet, iaf när det kommer till Rolex.Har du läst trådtiteln?
Den heter inte ”Rimligt prissatta klockor på K&S”.
(Ingen säger att den är dyr, men för 53 hade den varit ett kap).
Nä, över list verkar vara vanligastVem fan köper klockor till list?
Länka gärna. Hittar inga nya för 67. Kanske letar dåligt iofs men eftersom du hittar så länka så skulle jag bli glad. (Som är tillgänglig alltså) och gärna på en utan att moms tillkommer eftersom då blir det långt från 65.Chrono24
Har en som ligger på köp&sälj så man kan ju tycka att jag argumenterar i egen sak. Är dock mest ute efter korrekt fakta.
Från USA. Där har du fakta.Den går att köpa för runt 65k innan prut på C24. Där har du fakta.