• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är den MEST prisvärda klockan på köp & sälj just nu?

Nåväl, alla tycker olika, har testat de lite större varianterna men det har sett befängt ut. I 40mm har jag testad både denne och Radomir och tyckte de var riktigt trevliga. Provade någon Due också för länge sedan men det kändes däremot riktigt konstigt.
Antingen köper man en klocka för att proportionerna är de rätta när den ligger i lådan, eller så börjar man med att se på sin handled och väljer klocka utefter det. Jag tycker att proportionerna mellan ens handled och klocka är viktigt. Upplever man en klocka som för stor, blir den ofta liggandes om man inte vänjer sig förstås. Köp vad som känns bekvämt på handen.

Nåväl, alla tycker olika, har testat de lite större varianterna men det har sett befängt ut. I 40mm har jag testad både denne och Radomir och tyckte de var riktigt trevliga. Provade någon Due också för länge sedan men det kändes däremot riktigt konstigt.
Det är nog kanske sant, men för min del är quarantorna de enda pannorna som flyger om man nu inte har en 20+cm handled, vilket jag förstås inte blivit utrustad med. Får se om jag lyckas hålla inpulserna i styr 🙂
Låter onödigt att hålla impulsernai styr när det är en grym klocka bärbar storlek😊

Tillbaka
Topp