Länka gärna.Såldes inte en liknande för runt 29-30 för ett litet tag sedan?
Jag kan dock ha fel![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Länka gärna.Såldes inte en liknande för runt 29-30 för ett litet tag sedan?
Jag kan dock ha fel![]()
Länka gärna.
Tycker boetten ser jättefin ut. Det är en av anledningarna till att jag är förvånad över att den inte är såld än.
Folk ser inte skillnad på kvalitet och skräp.
Hoho, det var nog din jag kom att tänka på, men den andra är nog liiite finare
https://klocksnack.se/threads/rolex-explorer-ii-16570.37597/
Blev du väck Sinnen Richispice?
Nej, det prutades tyvärr skamligt och vilt.
Tråkig stil.
https://klocksnack.se/threads/rolex-submariner-114060.39494/
Billigt med tanke på senaste prishöjningar osv?
Finns nog ingen hake, snarare inte prissatt utifrån de andra som sålts nyligen. Jäkla prisökning på de där på sistone. Gick ju för runt 70 för något halvår/år sedan.Visste att det skulle skrivas om den så fort jag såg denna tråd
Håller med! Riktigt bra pris!
Vad är haken?![]()
Finns nog ingen hake, snarare inte prissatt utifrån de andra som sålts nyligen. Jäkla prisökning på de där på sistone. Gick ju för runt 70 för något halvår/år sedan.
Verkar oseriös, slutade svara när jag frågade om vart den är köpt och om det finns någon garanti kvar.
Kanske är därför den är så billig.Verkar oseriös, slutade svara när jag frågade om vart den är köpt och om det finns någon garanti kvar.
Mailade dessutom två gånger...
Vill varna för den här killen! Är inte seriös och när jag ville träffas hos ad slutade han svara
Jag har också haft mailkontakt med honom, och blev lite förvånad över att han endast ville göra affär f2f och vägrade skicka. Förvånad på det viset att jag fick konstiga vibbar från honom samtidigt som han INTE ville skicka.Vill varna för den här killen! Är inte seriös och när jag ville träffas hos ad slutade han svara
Lägger du upp en separat varningstråd?Jag har också haft mailkontakt med honom, och blev lite förvånad över att han endast ville göra affär f2f och vägrade skicka. Förvånad på det viset att jag fick konstiga vibbar från honom samtidigt som han INTE ville skicka.
Det kan jag absolut göra, men jag tyckte inte direkt att jag hade tillräckligt på fötterna för det innan. Dock reagerade jag nu när jag såg din och andras kommentarer.Lägger du upp en separat varningstråd?
Du skulle ha sålt den till mig när jag var fram och nosadeNej, det prutades tyvärr skamligt och vilt.
Du skulle ha sålt den till mig när jag var fram och nosade![]()