• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den MEST prisvärda klockan på köp & sälj just nu?

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Visste att det skulle skrivas om den så fort jag såg denna tråd :)
Håller med! Riktigt bra pris!

Vad är haken? :)
Finns nog ingen hake, snarare inte prissatt utifrån de andra som sålts nyligen. Jäkla prisökning på de där på sistone. Gick ju för runt 70 för något halvår/år sedan.
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Finns nog ingen hake, snarare inte prissatt utifrån de andra som sålts nyligen. Jäkla prisökning på de där på sistone. Gick ju för runt 70 för något halvår/år sedan.


En riktigt goodguy alltså :)
Om inte jag hade en annan klocka på prio, så skulle jag nog ha norpat den... too late anyways.
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Klart prisvärd känns det som, Viking är en goodguy i min bok också så......
Jag tippar på en nöjd köpare.
/j
 

Randel

Cartier
Vill varna för den här killen! Är inte seriös och när jag ville träffas hos ad slutade han svara
Jag har också haft mailkontakt med honom, och blev lite förvånad över att han endast ville göra affär f2f och vägrade skicka. Förvånad på det viset att jag fick konstiga vibbar från honom samtidigt som han INTE ville skicka.
 

par

Patek
2-Faktor
Jag har också haft mailkontakt med honom, och blev lite förvånad över att han endast ville göra affär f2f och vägrade skicka. Förvånad på det viset att jag fick konstiga vibbar från honom samtidigt som han INTE ville skicka.
Lägger du upp en separat varningstråd?
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Oj, då är det ändå ett par stycken som har kontaktat honom. Inte så konstigt, nu när jag tänker efter, fin klocka!
Men ja, han verkar riktigt skum.
 
Topp