Var väldigt svårsåld när jag försökte sälja den för 42. Slutade med att jag fick ta inbyte för att bli av med den. 47mm på papper javisst men bärs betydligt mindre, tror inte folk förstår hur mycket skillnad bandhornen kan göra på storleken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är den såld nu? Verkar finnas ute för 40k?Den där.....fan att jag inte hade 42. Hade älskat den hela livet
Det är ju själva f*n att denna kommer ut just nu!!Mikrodykare med allt det innebär (en del älskar andra inte), men oavset kvalitén på denna är superb! Våga prova Bärs väldigt bra pga avsaknad av luggar även på min smala handled när den ägdes.
https://klocksnack.se/threads/halios-1000m-puck.63845/
@plattfot
Det är ju själva f*n att denna kommer ut just nu!!
jag med...Visst är det samma case som den med California dial? Bärs isf betydligt mindre än sina 47mm. Hade den haft Californiatavlan hade jag mig nappat för längesen.
Ja, det måste man nog säga. Inte utan man blir lite sugenTycker denna som @Zed har till salu ligger riktigt bra i pris
https://klocksnack.se/threads/rolex-explorer-ii-16570-d-serie.62244/
Japp. Synd att den inte är 47mm.
Alltså, det enda måttet som spelar roll på hur en klocka bärs är ju lugg till lugg typ. Tycker min 216570 kändes MYCKET större än 45.5mm PO 8500. Tråkigt att folk inte vågar testa!Var väldigt svårsåld när jag försökte sälja den för 42. Slutade med att jag fick ta inbyte för att bli av med den. 47mm på papper javisst men bärs betydligt mindre, tror inte folk förstår hur mycket skillnad bandhornen kan göra på storleken.
Testa då!Alltså, det enda måttet som spelar roll på hur en klocka bärs är ju lugg till lugg typ. Tycker min 216570 kändes MYCKET större än 45.5mm PO 8500. Tråkigt att folk inte vågar testa!
Hur ändlänkarna är konstruerade gör rätt mycket också. Nya Planet Ocean tycker jag t.ex. sitter bättre än äldre PO:s eftersom ändlänkarna är betydligt kortare och får länken att sluta runt armen mycket skönare.Alltså, det enda måttet som spelar roll på hur en klocka bärs är ju lugg till lugg typ. Tycker min 216570 kändes MYCKET större än 45.5mm PO 8500. Tråkigt att folk inte vågar testa!
Panerai är inte riktigt min grej. Ännu. Lite sugen på den luminor i guld som porsan har ute till försäljning, men kommer dröja ett par år innan jag har råd med en ny klocka.Testa då!
Köpstopp här också, har ändå köpt tre Daytonor i årPanerai är inte riktigt min grej. Ännu. Lite sugen på den luminor i guld som porsan har ute till försäljning, men kommer dröja ett par år innan jag har råd med en ny klocka.
Är väl knappast ett asbra pris? Motsvarar ju bara 25% off nypriset. Vet inte hur historiken ser ut på KS men på andra forum går de billigare, typ 12.Jättemärkligt att denna ligger kvar på köp och sälj
13500:- är ett bra pris för en i princip ny U1:a. Kostar ny 1800(17500 kr) Euro.
https://klocksnack.se/threads/sinn-u1-sdr-prisbump.62285/
@Hoffa
Finns motsvarande klocka för 12k alltså? Vilket forum?Är väl knappast ett asbra pris? Motsvarar ju bara 25% off nypriset. Vet inte hur historiken ser ut på KS men på andra forum går de billigare, typ 12.
Finns motsvarande klocka för 12k alltså? Vilket forum?
Tycker nog att 4000:- är bra rabatt med tanke på att klockan är relativt ny.
Nya tider på köp och sälj nu!Allt som är vettigt prissatt kallar ni för "mest prisvärda".