• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är den MEST prisvärda klockan på köp & sälj just nu?

Nu rök denna rätt snabbt, men var den inte väldigt prisvärd? Ca 5k under list.
85,300kr var list 2020

Jag utgick från list idag på en sub no date och att den var oanvänd, dock medveten om att det är en annan ref och från 2020.

Jämfört med andra subs som säljs på forumet tyckte jag den var prisvärd och uppenbarligen någon annan också då den rök snabbt.
Visst, fattar... allt är relativt
1736079716810.png

Men själv tänker jag att man kan få en fin Omega från 2020 typ PO eller SM300 heritage för under hälften eller att man kan hitta en sprillans ny No Time To Die för dom pengarna.

Visst, fattar... allt är relativt
1736079716810.png

Men själv tänker jag att man kan få en fin Omega från 2020 typ PO eller SM300 heritage för under hälften eller att man kan hitta en sprillans ny No Time To Die för dom pengarna.
Ja exakt som du skriver, relativt andra subs som säljs. Men lite klumpigt att jag ej skrev ut ”mot list idag” även om refen är annan.

Sen håller jag med om att beg Omega är mer prisvärt, inte list dock.

Tycker @Krokodilen s Ranger är prisvärd, sett till tidigare försäljningar och skicket, hade jag kunnat bära upp 39mm hade jag slagit till.

Krons sålde nyligen en pre owned Ranger för 25k och då får man garanti.

Krons sålde även en Black Bay Harrods för 35k, vilket är lägre än de här på KS.

Krons sålde nyligen en pre owned Ranger för 25k och då får man garanti.

Krons sålde även en Black Bay Harrods för 35k, vilket är lägre än de här på KS.
Damn, det var riktigt bra. 👍 Har faktiskt inte ens kollat mot Krons pre-owned med fördomen att det är överprisat.

Just på den Rangern ingår nog också 5års garanti, och det är ca 3år kvar.

Tillbaka
Topp