• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den minst prisvärda klockan på Köp och Sälj just nu?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Brunleif

Panerai
Ja, @mull54 lyckas alltså med bedriften att lägga upp 3 separata annonser där samtliga priser ligger antingen över eller i paritet med nypriser. Det måste väl ändå vara nytt rekord?
 

galácticon

Patek
2-Faktor
En generell önskan så här när julen nalkas: kan vi inte behålla KS storhet och lägga upp klockor till vettiga priser, och sedan komma med vettiga bud? Alltför många annonser läggs upp med höga priser med prutmån, och alltför många bud är skambud. Det börjar likna Blocket. Vi kan väl visa oss större än så?
 

Göteborgare

Cartier
Tycker att det verkar mycket att begära 3400 kr när en ny kostar € 390.
https://klocksnack.se/threads/lambe...romo-mekanisk-panda-kronograf-prisbump.64481/
http://www.lamberti-orologiai.com/en/catalogue/product/lamberti-orologiai-ref-50508-chronodromo

K3QkGDC.jpg
 
P

Philippe Stern

Guest

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
https://klocksnack.se/threads/ny-ish-speedmaster-005-bytes.65534/
31 367 kr känns inte som ett fynd direkt. Särskilt som KS'are har 25% på Rob december ut, vilket får ner en Speedy till
31 800 kr. 31 367 kr är förövrigt en intressant prissättning!
Konstigt nog verkar Speedys alltid säljas däromkring på KS.

Stärker min tes om att folk här köper det som andra köper, så när det såldes en eller två st liknande speedys till det priset så tänkte alla "de säljer fort till det priset, då köper jag med!"
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Konstigt nog verkar Speedys alltid säljas däromkring på KS.

Stärker min tes om att folk här köper det som andra köper, så när det såldes en eller två st liknande speedys till det priset så tänkte alla "de säljer fort till det priset, då köper jag med!"
Dom ligger ju runt där på C24 också (Europa, 2016, sorterat på billigast först).

Lägg till Trusted Checkout om man så vill så känns runt 30 rätt vanligt.

Nu kanske C24 är fel fingervisning men jag vet inget annat. Du får gärna upplysa mig! :)



Screen Shot 2016-12-29 at 15.46.11.png
 

MrJazze

Panerai
2-Faktor
Så högt är det inte att det förtjänar att hamna i den här tråden.
Lyckas man dessutom pruta lite så har man ändå en schysst deal.
433 kr billigare än hos AD under pågående rabatt? Det tycker jag nog är rätt dyrt!
Jag säger inget om värdet, kan ju dock vara värt att upplysa de som funderar på en Speedy så här i slutet på året..
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
433 kr billigare än hos AD under pågående rabatt? Det tycker jag nog är rätt dyrt!
Jag säger inget om värdet, kan ju dock vara värt att upplysa de som funderar på en Speedy så här i slutet på året..
Sista dagen att göra köp hos Rob för den rabatten är väl imorgon, och just hos Rob så det är ju ingen stående deal som i sig borde sätta priset på alla Speedys till salu.
 

Makkanxd

Rolex
https://klocksnack.se/threads/ny-ish-speedmaster-005-bytes.65534/
31 367 kr känns inte som ett fynd direkt. Särskilt som KS'are har 25% på Rob december ut, vilket får ner en Speedy till
31 800 kr. 31 367 kr är förövrigt en intressant prissättning!
Hade det varit mer ok om annonsen lades ut i januari när erbjudandet inte gäller? Den är två veckor gammal, inte en hairline på den.
Jag reser inom Sverige frekvent och erbjuder en klocka i nyskick, perfekt om någon inte hinner handla eller bor långt bort.
 

MrJazze

Panerai
2-Faktor
Hade det varit mer ok om annonsen lades ut i januari när erbjudandet inte gäller? Den är två veckor gammal, inte en hairline på den.
Jag reser inom Sverige frekvent och erbjuder en klocka i nyskick, perfekt om någon inte hinner handla eller bor långt bort.
Du får säkert klockan såld! Det här handlar väl inte om vad som är ok eller inte...
Du kan begära 45 om du vill, det är väl upp till var och en att avgöra. Detta är en tråd för icke prisvärda klockor. Om en vecka kanske prisvärd, i dag inte. Detta eftresom den rabatten som Rob erbjuder gäller för ALLA på forumet utan att ens behöva förhandla. Därför tycker jag inte att den är prisvärd just nu.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp