• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är den minst prisvärda klockan på Köp och Sälj just nu?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Absolut inte. Ser inget fel i din annons eller prissättning någonstans. Med skojare menade jag @Harman Kardon och hans löjliga påhopp

Men ge dig. Löjliga påhopp? Hur trevlig ska man behöva vara egentligen? Jag ifrågasatte hans prissättning. Vilken grymt lättstött person du måste vara om du kallar detta för påhopp.

I och med att annonsen är avslutad kan man antingen anta att 1) ingen hörde av sig 2) han insåg att han kan få mer betalt på KS. Inget fel med det, men blir lite fundersam när det kommer till prissättningen.

Jaja, då hamnade man på denna tråden. ;)
Saken är att jag hade 2499 kr som utrop. 3499 kr som "köp nu". Inget reservationspris. Annonsen skulle pågå till 4 december. Och hade bara varit igång i ett par dagar när jag avslutade den. Ville helt enkelt hellre sälja på KS. Och som jag skrev i annonsen välkomnas bud. Så jag satte 3500 kr och välkomnade viss prutning. För er nyfikenhets skull har jag erbjudit en intressent att köpa den för 3000 kr. Personen prutade...som sig bör.
Dåså, då var det avklarat! Om jag hade sålt klockan, hade jag nog lagt ut den för ett par hundringar under 3k, men det är vad jag hade gjort! :)

Att folk ska bli så jävla dramatiska.

Du är söt när du är arg
Du: Harman Kardon + Seiko
Jag: Bang Olufsen + Panerai
Edit: jag erkänner, jag köpte båda för att jag tyckte de var coola

Det är alltid lika trevligt när KS erkända tjackpundare förlöjligar än. Ni har dåliga attityder men ännu sämre inlägg.
1313613920045.png

Ok boys! Tillbaks till topic nu. Alltså klockor som är prissatta långt över marknadspris för att blåsa köpare.

Jag är allvarlig. Är prylnörd. Designen är 67,5% av anledningen till att jag köper något. Sen går jag inte på tjack, man blir ful av tjack.

"Irrelevanta" broder, "irrelevanta".

Dom tillhör KS spam-elit. Det är ett utryck man använder sig av på många engelska forum, lät inte så bra direkt översatt till svenska. Ändrade till spammare. Ändrade tillbaka.

Tror du har fel. Eller rättare sagt: Jag tror inte du vet vad du pratar om. Tillhör de verkligen en spam-elit som du säger?

Hahahahaha I fucking love you bro. Får man bjucka herrn på en pils eller?
Å

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp